اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی

نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور مسوولین شورای المپیک آسیا و دست اندرکاران ستاد برگزاری و همچنین کلیه سرپرستان حاضر در دهکده بازی‌ها برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از یک مهر ماه جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته های مختلف کاروانهای اعزامی از کشورهای قاره کهن به ترتیب در حال ورود و اسکان در دهکده بازیها هستند.

با توجه به حضور اکثر کشورهای شرکت کننده در دهکده بازی‌ها و نزدیک شدن به مسابقات پیش از افتتاحیه، ستاد برگزاری بازیها اقدام به برپایی نشست های منظم با سرپرستان کاروان کشورهای شرکت کننده می کند که دکتر مناف هاشمی سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان نیز صبح امروز در این نشست توجیهی و هماهنگی حضور یافت.

در این نشست که فرید فتاحیان معاون کاروان نیز حضور داشت، بحث افزایش ساعت کاری و منوی غذایی رستوران، افزایش ساعت کاری وسایل حمل و نقل داخل دهکده، ترتیب برپایی مراسم اهتزار پرچم، شبانه روزی شدن بخش سرویس تایید کارتهای شناسایی و …. مطرح شد و سرپرستان نیز مشکلات و توصیه های خود را به مسئولین ستاد برگزاری اعلام کردند.

این نشست‌ها تا پایان بازی‌ها بصورت منظم برگزار می‌شود تا موارد و مشکلات تیم‌های کشورهای مختلف طرح و نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا