اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتر در لیگ دسته یک اعلام شد

کمیته لیگ فدراسیون کشتی، شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتر در لیگ دسته یک کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور را بر اساس مصوبه جلسه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به تقاضای تیم‌ها برای ایجاد محدودیت جهت حضور کشتی‌گیران لیگ برتر در لیگ دسته یک به منظور ایجاد شرایط رقابتی بهتر، کمیته لیگ فدراسیون کشتی، مصوبات مربوط به این موضوع که در جلسه روز ۱۰ اردیبهشت ماه (قرعه کشی لیگ دسته یک) و با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در خصوص شرایط حضور کشتی‌گیران لیگ برتر سال گذشته در لیگ دسته یک، انجام شد را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- تیم‌ها برای جذب کشتی‌گیر لیگ برتری در تیم خود محدودیتی ندارند.
۲- تیم‌ها می‌توانند حداکثر از ۳ کشتی‌گیر لیگ برتری در یک مسابقه استفاده کنند.
۳- کشتی‌گیرانی که در لیگ برتر قرارداد داشته‌اند، اما در هیچ مسابقه ای در ترکیب اصلی قرار نگرفته‌اند، محدودیتی برای حضور در لیگ دسته یک ندارند.
۴- کشتی‌گیران رده سنی جوانان که در لیگ برتر کشتی گرفته باشند و در سال جاری نیز جوانان باشند، محدودیتی برای حضور در لیگ دسته یک ندارند و جزء سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.
۵- مجموع کشتی‌گیران ملی‌پوش بر اساس معیار اعلامی بخشنامه و کشتی‌گیران لیگ برتر در یک مسابقه حداکثر ۴ نفر است.
۶- تیم‌ها موظفند بر اساس بخشنامه اعلامی، حداقل از یک کشتی‌گیر رده سنی جوانان در هر مسابقه استفاده کنند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا