اخبار ورزشیورزش بانوان

شجاعی: توانمندی بازیکنان ما مدال طلا بود/ تیم را رها نمی‌کنیم

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: حق بازیکنان ما این بود در رقابت‌های غرب آسیا طلا بگیرند اما خوشحالیم که توانستند با مدال به ایران برگردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران موفق شد در رقابت‌های غرب آسیا به عنوان سومی برسد تا نخستین مدال ملی تاریخ بسکتبال را بعد از انقلاب با پوشش اسلامی کسب کند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: خوشحالیم بازیکنان ما با مدال برگشتند اما حق‌ و توانمندی‌شان بیشتر بود و حتی می‌توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. به خاطر بی‌تجربگی و مشکلاتی که بود در بازی با سوریه باختند و نباید این باخت رقم می‌خورد. با این شکست ایران نتوانست راهی فینال شود. البته بازیکنان ما مصمم هستند ما هم باید تمرینات را بیشتر کنیم و چند بازی دوستانه نیز برای تیم ملی در نظر بگیریم.

وی درباره اینکه اردوهای تیم ملی برای رقابت‌های کاپ آسیا از چه زمانی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز فیبا زمان مسابقات سید B را اعلام نکرده. به ما اطلاع بدهند برای تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته ما تیم را رها نخواهیم کرد باید با کادر جلسه بگذاریم و این تورنمنتی که برگزار شد را بررسی کنیم.

شجاعی درباره آغاز لیگ برتر هم گفت: قرار است جلسه هماهنگی شنبه برگزار شود. امیدواریم تعداد تیم‌های شرکت‌کننده همانند سال گذشته باشد. مسابقات از اول آبان آغاز می‌شود و تیم‌ها نیز محدودیتی برای جذب بازیکن ملی ندارند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 12 =

دکمه بازگشت به بالا