اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سپاهان پاسخ سازمان لیگ را داد

در پی انتشار بیانیه سازمان لیگ، باشگاه سپاهان توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در پی انتشار بیانیه سازمان محترم لیگ در خصوص قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان، این باشگاه لازم می داند توضیحاتی را جهت استحضار عموم منتشر نماید:

۱- در ابتدا اشاره می نماییم که در پی انتشار رای غیرقابل قبول کمیته انضباطی و به دنبال اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان پس از انتشار رای، برای همگان مشخص شد، آنچه که به عنوان تخلفات گسترده باشگاه سپاهان طی یک عملیات روانی-رسانه‌ای بی‌سابقه از آن یاد می شد، محلی از اعراب نداشته است.

۲-اما به استحضار می رساند، همان‌گونه که در اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان بیان گردید، این باشگاه نسبت به تحویل نسخه فیزیکی قرارداد اصلاح شده بازیکن خود _با امضای بازیکن_ اقدام نموده و حتی نسخه فیزیکی اولیه که مبلغ کارگزاری آن به صورت دستی اصلاح شده بود نیز در سازمان لیگ موجود می‌باشد؛ ضمناً در بند ۱۵ قرارداد قید شده است که در صورت تضاد بین متون انگلیسی و فارسی، متن فارسی ملاک می‌باشد. از مسئولین هم درخواست می‌شود، اصل هر دو نسخه قرارداد را در روز جلسه کمیته استیناف به این کمیته محترم ارائه نمایند.

۳- البته لازم به ذکر است باشگاه سپاهان به دلیل عدم عودت فایل پی دی اف قرارداد در سامانه ثبت سازمان لیگ، نتوانست این نسخه پی دی اف را اصلاح نماید.

۴- ذکر این نکته نیز لازم است که باشگاه سپاهان هیچ‌گونه وجهی را به طور مستقیم به کارگزار بازیکن پرداخت نمی‌کند و پرداخت حق کارگزاری از جمله تعهدات بازیکن می‌باشد.

۵- ضمنا در پایان از ملت شریف ایران به‌ویژه هواداران عزیز سپاهان به جهت قرارگرفتن ناخواسته در جریان جنگ رسانه ای سنگین در ماه ‌های گذشته بر علیه باشگاه سپاهان _که البته این باشگاه هیچ نقشی در آن نداشته‌است_، پوزش می طلبیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا