اخبار ورزشیفوتبال ایران

سومین برد متوالی صنعت نفت آبادان /مسجدسلیمان همچنان در تب و تاب سقوط

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که بازی با نتیجه‌ ۳ بر یک به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

نفت آبادان با این برد ۳۰ امتیازی شد و با دو پله صعود به رده یازدهم جدول رسید. نفت مسجدسلیمان هم با ۲۰ امتیاز همچنان در رده چهاردهم جدول و در خطر سقوط قرار دارد. این سومین برد متوالی نفت آبادان بود.

داور: رضا عادل
کمک داوران: رضا سخندان و یعقوب سخندان

کارت زرد: طالب ریکانی، سیدمحمد قریشی( صنعت نفت آبادان) مجتبی کوهکن( نفت مسجدسلیمان)

کارت قرمز:-

گل‌: طالب ریکانی ( دقیقه ۲۱) ، سید محمد قریشی( دقیقه ۸۸) ، رضا جبیره ( دقیقه ۳+۹۰) برای صنعت نفت آبادان حکیم نصاری( دقیقه ۵۳- پنالتی) برای نفت مسجدسلیمان

اتفاقات مهم بازی:

در دقیقه ۲۱ مسابقه طالب ریکانی با یک شوت از راه دور دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد. گل زیبای صنعت نفت در حالی زده شد که پیش از آن نفت مسجدسلیمان حملات زیادی انجام داد.

در دقیقه ۲۸ مسابقه حکیم نصاری کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیتی نسبتا شدید شد.

در نیمه دوم بعد از گلزنی تیم نفت مسجدسلیمان از روی نقطه پنالتی بازی به تعادل کشیده شد که در سه دقیقه پایانی مسابقه نفت آبادان دو گل دیگر زد!

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا