اخبار ورزشیفوتبال ایران

تسویه آهی با ملوان؛پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود/مرحله اول پرداختی منطقه آزاد انزلی انجام شد

با تسویه مطالبات احمد آهی و با پیگیری های مدیریت باشگاه ملوان پنجره نقل و انتقالات ملوان به زودی باز خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت به نقل از  روابط عمومی باشگاه ملوان بندانزلی ، احمد آهی مدافع با سابقه و متعصب سابق ملوان ، پس از دیدار با مدیران باشگاه ملوان ، با دریافت بخشی از طلب ۶۰۰ میلیونی خود و بخشش باقیمانده ی آن ، تسویه حساب خود را با باشگاه ملوان انجام داد .

با تسویه مطالبات احمد آهی و با پیگیری های مدیریت باشگاه ملوان پنجره نقل و انتقالات ملوان به زودی باز خواهد شد و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ، باشگاه ملوان مجاز به عقد قرارداد و استفاده از بازیکنان جدید خواهد بود .

فرصت نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول تا ۲۸ دی ماه می باشد.

همچنین پس امضای قرارداد اسپانسرینگ مابین باشگاه ملوان و منطقه آزاد انزلی ، روز گذشته مرحله ی اول پرداختی این سازمان به مبلغ سه میلیارد ریال به حساب باشگاه ملوان بندرانزلی ، انجام شد .

باشگاه ملوان بندرانزلی مراتب تشکر و قدردانی خود از دکتر روزبهان مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد انزلی به جهت همکاری و مساعدت با باشگاه ملوان و همچنین دکتر حیدری آزاد فرماندار محترم شهرستان انزلی که شخصاً پیگیر مسائل و مشکلات باشگاه ملوان می باشند را اعلام می دارد .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا