اخبار ورزشیفوتبال ایران

سه امتیاز با سه گل، سوغاتی استقلال از اهواز

استقلال با حساب سه بر یک از سد فولاد گذشت.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

در این دیدار استقلال نمایش خوبی داشت و کاملا حساب شده بازی کرد.

گل اول استقلال روی حرکت دیدنی فرشید باقری با پاس دیدنی او به منشا در دقیقه ۱۵ همراه شد تا این مهاجم با ضربه‌ای استثنایی گل اول را برای استقلال به ثمر برساند. با اینحال فولاد توسط بیت سعید در دقیقه ۳۷ بازی را به تساوی کشاند ولی استقلال زود گل دوم را زد. حمله همه جانبه استقلال در دقیقه ۴۰ با پاس منشا به پاتوسی همراه شد تا او با یک شوت عالی در داخل محوطه جریمه فولاد گل دوم را به ثمر برساند.

در نیمه دوم فولاد فشار زیادی روی دروازه استقلال آورد ولی حرکت عالی وریا غفوری در دقیقه ۴+۹۰، فرصت خوبی برای ایسما ایجاد کرد تا ایسما گل سوم استقلال را بزند و بازی در نهایت با حساب سه بر یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر (کارت زرد)، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی (سید محسن کریمی ۸۵ کارت زرد)، الله‌یار صیادمنش (داریوش شجاعیان ۷۲)، گادوین منشا (ایسما ۷۴) و فرشید اسماعیلی.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا