اخبار ورزشیفوتبال ایران

خداداد عزیزی:‌ به انگلیس نبازیم شانس صعود داریم

ستاره سابق تیم ملی فوتبال گفت:‌ اگر به انگلیس نبازیم می‌توانیم یک شادی عجیبی برای مردم با صعودمان به مرحله بعد به ارمغان بیاریم.

به گزارش پیشرو ورزش، خداداد عزیزی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و گروه ایران اظهار داشت:‌ اولین بازی تورنمنت مهم‌ترین بازی است. خوشبختانه مسابقه اول ما هم با انگلیس است که سخت ترین بازی‌مان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برعکس نظر خیلی‌ها که می‌گویند گروهمان، گروه آسانی است، اینطور نیست. در جام جهانی گروه ساده نداریم.
باید تا جام جهانی همه تمرکزمان را روی بازی با انگلیس بگذاریم تا به این کشور نبازیم. اگر به انگلیس نبازیم می‌توانیم یک شادی عجیبی برای مردم با صعودمان به مرحله بعد به ارمغان بیاریم.

عزیزی با اشاره به اینکه بازی‌های بعدی‌مان به سختی انگلیس نخواهد بود، گفت: بازی با آمریکا ساده نیست اما از انگلیس ساده‌تر است. اگر به انگلیس نبازیم از لحاظ روحی و روانی هم وضعیت مناسبی برای دو بازی بعد خواهیم داشت. اگر بازی اول نبازیم شانس صعود خواهیم داشت. حتی اگر از انگلیس گل نخوریم شانس زدن گل هم به این تیم را خواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا