اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

سری آ: برتری ناپولی مقابل آتالانتا

تیم فوتبال ناپولی موفق شد از هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک از سد آتالانتا عبور کند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار تیم‌های ناپولی و آتالانتا از هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آتلتی آتزوری دایتالیا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک ناپولی به پایان رسید.

دو تیم با اختلاف یک امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول قرار داشتند و برای نزدیک شدن به کورس قهرمانی نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشتند. رودی گارسیا برای اولین بار بر روی نیمکت ناپولی قرار گرفته بود.

امیر رحمانی موفق شد در دقیقه ۳۴ دروازه کارنسکی را باز کند، اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد. ناپولی مزد بازی بهتر خود در نیمه اول را گرفت و موفق شد در دقیقه ۴۴ گل اول را به ثمر برساند. ارسال جیووانی دی لورنزو از سمت چپ خط دفاعی آتالانتا در محوطه جریمه با ضربه سر خویچا کواراتسخلیا تبدیل به گل اول ناپولی در این دیدار شد.

تغییر سرمربی جواب داد؛ ناپولی پیروز تقابل بزرگ هفته

تغییر سرمربی جواب داد؛ ناپولی پیروز تقابل بزرگ هفته

شاگردان جان پیرو گاسپرینی نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۳ گل تساوی را به ثمر برسانند. آتالانتا نیز همانند ناپولی روی ارسال هانس هاتبوئر از سمت چپ خط ناپولی موفق شد با ضربه سر آدمولا لوکمن دروازه گولینی را باز کند.

این پایان کار نبود، الیف الماس موفق شد در دقیقه ۷۹ روی پاس گل ویکتور اوسیمن گل دوم را به ثمر برساند و ۳ امتیاز حساس این دیدار را به حساب ناپولی واریز کند.

با این نتیجه ناپولی ۲۴ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت. در مقابل آتالانتا نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا