اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

سری آ: برتری اینتر مقابل بولونیا

تیم فوتبال اینتر میلان موفق شد از هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ با نتیجه یک بر صفر بولونیا را مغلوب کند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار تیم‌های بولونیا و اینترمیلان از هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه رناتو دل آرا با قضاوت لوکا پایرتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

از سال ۲۰۲۱ به این طرف اینتر نتوانسته بود بولونیا را در این ورزشگاه مغلوب کند و ۳ دیدار اخیر آن‌ها نیز اینتر موفق به برتری مقابل این تیم نشده بود و حالا سیمونه اینزاگی موفق شد سیزدهمین برد متوالی را مقابل گربه سیاه افعی‌ها به دست بیاورد.

تک گل اینتر را در این دیدار یان اورل بیسک در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند. با ارسال زیبا و دقیق باستونی از سمت چپ، یان بیسک خیلی خوب به محوطه جریمه اضافه شد و با یک ضربه سر شیرجه‌ای توپ را به سقف دروازه اسکروپسکی وارد کرد.

با این نتیجه تیم فوتبال اینتر با ۷۵ امتیاز به صدرنشینی خود در سری آ ادامه داد و فاصله‌اش با یوونتوس را به عدد ۱۸ رساند. در مقابل بولونیا با ۵۱ امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا