اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سرپرست تیم ملی فوتبال: برخی صحبت‌ها درمورد تیم ملی فوتبال بی‌معرفتی است

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: طرح برخی صحبت‌ها درمورد تیم ملی بی‌معرفتی است.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی محمدنبی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران درمورد تساوی مقابل ازبکستان اظهار داشت: فوتبال استفاده از فرصت‌ها و دقایقی است که در زمین به دست می‌آید. تیم ملی ۱۰ بازی در این مدت انجام داده و ۸ برد و ۲ مساوی داشته است. نیمه دوم نسبت به نیمه اول متفاوت بود. قلعه‌نویی توضیحات فنی را داده است و به نظر من این یک تجربه خوبی است که برای بازی‌های بعدی با تمرکز بهتری بازی را تمام کنیم.

وی ادامه داد: ما در هفته آینده جلسه‌ای با قلعه‌نویی و تاج خواهیم داشت تا تقویم تیم ملی را به گونه‌ای بنویسیم که بتوانیم زودتر تیم ملی را جمع کنیم. بازی با اندونزی هنوز قطعی نشده است و این هفته کارهایش را جمع خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال درخصوص موضوع کاپیتانی تیم ملی، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها چون خیلی تعارف می‌کنند این اتفاقات افتاد!

محمدنبی عنوان کرد: جوانان باید در مسیر حرفه‌ای تیم قرار بگیرند و وقتی در اردو باشند با هم زندگی می‌کنند. فکر می‌کنم که مسیر خوبی داریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه هم جبران شود.

وی درخصوص اینکه برخی‌ها منتظر بودند تا تیم ملی نتیجه نگیرد و شروع به تخریب کنند، گفت: برخی صحبت‌ها بی‌انصافی است. ما ۱۰ بازی داشتیم و ۸ بازی را برده‌ایم. ازبکستان هم تیم قدرتمندی است و در جام ملت‌های آسیا هم همین تیم حریف قدرت‌های آسیا خواهد شد. دنبال کردن تیم ملی از این دید و دیدگاه منفی بی‌معرفتی است. به هر حال تیم ملی است و باید حمایت شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی، خاطرنشان کرد: این تیم حدود ۲۰۰ روز در اردو بود. فدراسیون هرکاری توانست برای این تیم انجام داد. عبدی و دستیارانش بسیار زحمت کشیدند و متاسفانه در لحظات پایانی این اتفاقات افتاد. نوجوانان فعلی، آینده‌سازان فوتبال کشورمان هستند و باید حمایت شوند. طبیعی است که بعد از هر مسابقاتی باید گزارشی از سرمربی داشته باشیم و اینکه برای آینده وی تصمیم‌گیری کنیم و باید ببینیم نظر تاج چیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا