اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: قهرمانی حسن یزدانی زمینه ساز موفقیت سایر آزادکاران و فرنکی کاران می‌شود

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی با قهرمانی‌ می تواند زمینه ساز موفقیت سایر آزادکاران و فرنگی کاران شود.

به گزارش پیشرو ورزش، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت کشتی گیران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بدنی و روحی کشتی گیران خوب است و شرایط وزنی آن ها ایده آل است. آماده ایم از فردا کشتی ۴ وزن اول آغاز شود. قرار است فردا امیرمحمد یزدانی، حسین یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع به عنوان نمایندگان ایران به روی تشک بروند.

درستکار درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی عنوان کرد: یزدانی هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی و هم عزمش نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. خدا را شکر شرایط بدنی اش در آخرین تمرین پرفشار خیلی خوب بود و شرایط وزنی اش هم بسیار ایده آل است و امروز هم صبح استراحت کرده تا بعدازظهر یک تمرین سبک داشته باشد. این کشتی حیثیتی است و مردم برای حسن یزدانی و سایر کشتی گیران دعا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که موفقیت یزدانی، روی تیم آزاد و فرنگی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: قطعا همین طور است، یک سرداری مثل حسن یزدانی چقدر می‌تواند روند موفقیت و مسابقاتش روی تیم ملی و حتی کشتی گیران فرنگی هم اثر گذار باشد، امیدوارم حسن اینقدر باصلابت کشتی بگیرد و قهرمان شود تا هم تیم ملی آزاد و هم تیم ملی فرنگی بهترین نتیجه را بگیرند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 11 =

دکمه بازگشت به بالا