اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرآسیایی: در آستانه بازی با پرسپولیس دست ما خالی شد/مرد روزهای سخت هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در آستانه این بازی مهم دست ما خالی شد و بازی‌های آسیایی را هم داریم که مجبور می‌شویم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: شهادت امام هادی (ع) را تسلیت می‌گویم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم اتفاقات اخیر ختم به خیر شود. بازی با کیفیتی را شاهد بودیم و جای تماشاگران خالی بود.

وی افزود: بازی از نظر فنی شرایط بسیار خوبی داشت و به گل‌محمدی و پرسپولیس تبریک می‌گویم که بازی فنی و با کیفیتی را ارائه کردند. قطعاً اختلاف ما با حریف این تعداد گل نبود و فرق ما در این بازی استفاده کردن آنها از فرصت‌ها بود که ما این کار را نکردیم.فرصت‌های زیادی خراب کردیم؛ ضمن اینکه ابتدای بازی با دریافت گل شوکه شدیم که حاصل جاگیری اشتباه بازیکنان ما بود. وقتی چند روز مانده به بازی امروز باشگاه ما با یک اتفاق بد بزرگ روبرو می‌شودو  دو بایکن خود را از دست دادیم.

سرآسیایی ادامه داد: بازی دادن به جوانان تاوان دارد که ما هم همین کار را کردیم. در مجموعه ابتدای نیمه دوم به بازی برگشتیم و می‌توانستیم مسیر را ادامه دهیم که با یک اشتباه دیگر شرایط ما بهم ریخت. بازهم فرصت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم و بازهم می‌گویم که جای تماشاگران خالی بود.

وی درمورد شرایط داوری در این بازی خاطرنشان کرد: داور می‌توانست بهتر اداره کند. اشتباهاتی وجود داشت که فکر می کنم داور به راحتی از کنار آنها گذشت. داور می‌خواست مدیریت کند و چند صحنه داخل محوطه جریمه را نادیده گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص اظهارات یکی از عوامل این باشگاه مبنی برمهندسی شدن لیگ، تصریح کرد: بحث مهندسی شدن نیست، اما گاهی اتفاقاتی در شرایط خاص رخ می‌دهد که شائبه ایجاد می‌کند. قطعاً این حکمی که برای ما صادر شد می‌توانست اتفاقات دیگری به همراه داشته باشد. در این اتفاق اشتباهات زیادی رخ داده و زمان این را ثابت خواهد کرد.

سرآسیایی با بیان اینکه آقایان باید حتماً پاسخگو باشند که چرا برای حکم به این بزرگی اینقدر تعجیل کردند، ادامه داد: پرونده استوکس در تراکتور را فیفا حدود یک سال بررسی کرد و هنوز پاسخی نداده و چطور ما اینقدر زود چنین حکم بزرگ و سنگینی را صادر کردیم؟ این حکم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران صادر شد وگرنه ما برای گل‌محمدی احترام زیادی قائل هستم و نکات زیادی از وی یاد گرفتم. اگر حرفی می‌زنم برای شائبه‌ای است که دستگاه صادر کننده این حکم دارد. اشتباهاتی رخ داده که آقایان باید پاسخگو باشند. در آستانه این بازی مهم دست ما خالی شد و بازی‌های آسیایی را هم داریم که مجبور می‌شویم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. به هرحال بازی با پرسپولیس بازی مهمی است که ما نیاز به تجربه داشتیم.

وی درمورد اظهارات حمیداوی مبنی بر اینکه باشگاه نساجی باید هزینه دادرسی پرداخت کند که هنوز نکرده، گفت: نمی‌دانم آقایان چرا برای صدور این رای اینقدر عجله داشتند. شائبه‌ها را دستگاه صادر کننده حکم ایجاد می‌کنند. در این بین باشگاه پرسپولیس و گل‌محمدی مقصر نیستند. ده‌ها پرونده مشابهه دیگر هم وجود دارد که آقایان با کدخدامنشی حل کردند. زمان باید بگذرد و آقایان باید پاسخگو باشند.

سرمربی تیم مشهدی در خصوص تجربه کمی که در مربیگری دارد و آینده شهرخودرو اظهار داشت: من ۶ سال است که در باشگاه و سرباز آن هستم و حالا فقط لباس خود را تغییر دادم. تا روزی که باشم تا تمام توان خدمت می کنم. شرایط ما برای حضور در آسیا چندان مساعد نبود. باید حداقل دو تیم آماده داشته باشیم که ما نداریم. ما مرد روزهای سخت هستیم و تا روزی که شرایط فراهم باشد به کار خود ادامه خواهیم داد. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و به آنها امیدوار هستم. صحبت‌های خود را از ابتدا به حمیداوی گفته‌ایم و فکر نمی کنم مشکل خاصی رخ دهد. همه اتفاقات شرایط ما را سخت خواهد کرد، اما بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌توانیم در ادامه دل هواداران را شاد کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا