اخبار ورزشیفوتبال ایران

سخنرانی تاج پیرامون شرطبندی در کلاسهای مربیگری

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بخش شرط‌بندی به یکی دو مدیر رسیدیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در سخنرانی خود در کلاس یک‌روزه داوران و در خصوص مسائل داوری کشورمان گفت: ما در پنج هفته گذشته اشتباه تأثیرگذار نداشتیم، یکی از کارهای سخت دنیا داوری است، در اسلام هم داریم داوری هم سخت است و هم باید مزایای خاصی داشته باشد، ما این قسمتش را نداریم، مزایای خاص نداریم، اما در مورد سختی آن را به صورت جدی داریم.

تاج در ادامه گفت: به عنوان مثال، در مورد گل استقلال به سپاهان هنوز اتفاق‌نظر وجود ندارد، یکی می‌گوید خطا بوده و یکی می‌گوید نبوده، با اینکه افراد مجال دارند چند بار صحنه را ببینند اما هنوز قضاوت برایشان سخت است. داور باید یک آن تصمیم بگیرد. این صحبت‌ها توجیه نیست، ما باید حتما بی‌اشتباه کار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: پنج هفته باقی مانده است، این پنج هفته خیلی خاص است، بحث شرط‌بندی مطرح می‌شود، اما در مورد آن هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. دیروز جلسه‌ای مفصل با آقای تورک داشتیم. همه این مسائل به نام فدراسیون نوشته می‌شود. این مسائل به سمت فوتبال ما می‌آید. در کشور ما شرط‌بندی تا مقدار زیادی کمتر است اما وجود دارد. در کشورهایی مانند چین این مسئله گسترده است. ما باید حاضر باشیم. کارهایی کردیم که این پنج هفته هم بگذرد و پرونده داوران قابل قبول باشد. من نمی‌پسندم که هر چیزی را به داوران ربط بدهند. در همین بازی‌های آسیایی، داوران واقعا برای تیم‌های ما اشتباهات تأثیرگذاری داشتند، اما ما خودمان چیزی نگفتیم. نمی‌دانم چرا در لیگ خودمان همه موظفند از داوری انتقاد کنند.

وی در ادامه افزود: داوران ما در آسیا خوب سوت می‌زنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اما اگر در لیگ خودمان اشتباه کند، همه از آنها انتقاد می‌کنند. خدا را شکر ما تعداد زیادی را شناسایی کردیم که مخل فوتبال بودند، یک بخش شرط‌بندی بود، به یکی دو سانه و یکی دو مدیر رسیدیم. از مقام قضایی تشکر می‌کنم، ما برای همه حکم گرفتیم و تعدادی را هم دستگیر کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا