اخبار ورزشیسایر اخبار

سهرابیان عضو کمیته پاراروئینگ آسیا شد

در جریان اجلاس سالیانه کنفدراسیون روئینگ آسیا علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی به عضویت کمیته پاراروئینگ این کنفدراسیون در آمد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در جریان رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا، اجلاس سالیانه کنفدراسیون روئینگ قاره کهن نیز برگزار شد و رئیس فدراسیون کشورمان نیز در این جلسه حضور داشت.

سهرابیان که به همراه وحید مرادی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا در این اجلاس حضور داشت با رئیس تایلندی این کنفدراسیون دیدار و گفت و گو داشت.

سهرابیان در این دیدار گزارش کامل از طرح هایی که در جریان اجلاس جهانی اتریش به چاینارنگ چارونروک داده بود را به وی ارائه کرد.

همچنین سهرابیان از برنامه های فدراسیون قایقرانی کشورمان برای توسعه بخش پاراروئینگ با رئیس تایلندی صحبت کرد که این‌ موضوع مورد توجه چارونروک قرار گرفت.

در ادامه این اجلاس با رایزنی های وحید مرادی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون روئینگ آسیا و موافقت هیات رئیسه، علیرضا سهرابیان عضو کمیته پاراروئینگ این کنفدراسیون شد و قرار است طرحی برای توسعه هرچه بیشتر این بخش به اعضای کمیته ارائه کند.

سهرابیان همچنین طرح راه اندازی کمیته تحقیق و پژوهش کنفدراسیون روئینگ آسیا در ایران را به اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون ارائه کرد که این طرح با موافقت آنها روبه رو شد و قرار است در اجلاس بعدی برای تصویب به رای گذاشته شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا