اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

سجادی: این دوره جام جهانی شرایط خاصی دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: این دوره از جام جهانی شرایط خاصی دارد و تقریبا همه تیم‌ها شرایط ‌شان خاص است.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید سجادی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل نیکاراگوئه در مورد اینکه اتفاق تاریخی در دوره وزارت او رقم خواهد خورد یا نه و پاداش به ملی پوشان می‌دهد، گفت: ان شاءالله، پاداش چه قابلی دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شرایط تیم ملی راضی کننده بود گفت: وضعیت بازی را کادرفنی باید نظر بدهد. تیم ملی کامل نبود دیدید؛ اما این بازی لازم بود. بازی بعدی با تونس در دوحه قطر داریم. این دوره از جام جهانی شرایط خاصی دارد و تقریبا همه تیم‌ها شرایط ‌شان خاص است. امیدوارم بازیکنان ما موفق باشند.

سجادی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: تیم خوبی داریم و با موج خوب و انرژی مثبتی که به تیم می‌دهیم و دعای خیر مردم ان شالله تیم ملی سربلند برود و سربلند هم از جام جهانی برگردد. البته یک بازی دیگر قبل از جام جهانی با تونس داریم که پشت درهای بسته برگزار می‌شود و امکان پخش تلویزیونی آن مسابقه نیست. تیم ملی به بهترین شکل آماده می‌شود و دوشنبه هم عازم قطر هستند و دوشنبه بعدی هم اولین بازی را در جام جهانی دارند.

وی در مورد اینکه ملی پوشان درخواست خاصی از او در جلسه شب گذشته داشتند یا نه اظهار داشت: درخواست خاصی نبود و دیشب دو ساعت همراه ملی پوشان بودم. از طرف رئیس جمهور ماموریت داشتم که خدمت این عزیزان برسم. شب قبل از آن هم مراسم رونمایی از لباس تیم ملی و بدرقه تیم ملی هم بود. بنده به نمایندگی از هیات دولت و ریاست محترم جمهوری بر حسب وظیفه در خدمت شان بودم. البته نشست‌های دیگری هم خواهیم داشت. یکشنبه شب هم اگر بشود یک جلسه دیگر با تیم ملی خواهیم داشت چون دوشنبه تیم عازم قطر است.

سجادی در مورد اینکه به تیم ملی خوش بین است یا نه گفت: بله همه خوش بین هستیم و همه امیدواریم. تک تک بازیکنان عالی هستند و دعا می‌کنیم تیم ملی نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: چرا که نه.

وی در مورد اینکه خودش به قطر خواهد رفت یا نه گفت: بله من از طرف رئیس جمهور، دولت و به نمایندگی از کشوربه قطر می‌روم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا