اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

دبیر:ما به رای صادره برای محرومیت گرایی اعتراض می‌کنیم

فدراسیون کشتی به رأی محرومیت گرایی اعتراض می‌کند.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا دبیر در خصوص محرومیت گرایی اظهار داشت: این هم از آن بحث‌هاست. ما در کشتی قوی هستیم ولی در بحث دیپلماسی نه. روحیه من اصلا این گونه نیست که به خارج از کشور بروم. کلاً در ۴ سالی که رئیس فدراسیون کشتی بودم، ۳ بار سفر کردم. ما باید یک نفر را در اتحادیه جهانی کشتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: واقعاً سخت است که آدمی در اتحادیه جهانی کشتی رای بیاورد، باید بتواند لابی بکند چون رای اتحادیه جهانی رای سیاسی نیست، رای رفاقتی است. من می‌توانم این کار را انجام دهم و این ظرفیت را دارم ولی آدمی نیستم که به این کشور و آن کشور سفر کنم. نه روحیه آن را دارم و نه خوشم می آید. ما دنبال آدمی هستیم که بتواند وقت بگذارد و این کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما به رای صادره برای محرومیت گرایی اعتراض می‌کنیم. فدراسیون نیز به خاطر حرکت او جریمه کردند و ما می‌خواهیم اعتراض کنیم. به هر حال حرکت او، حرکت خوبی نبوده ولی با حرکت او محمدرضا گرایی مدال برنز گرفته است. برنز برادرش باعث شده تا او یک سال محروم شود.

وی ادامه داد: ما این شکایت را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم حداقل میزان محرومیت او را کم کنیم. در آنجا هم پلیس با او برخورد کرد و مجبور شدیم جریمه بدهیم و هم خودِ ما او را از لیگ محروم کردیم که به همین خاطر یک درآمدی از دست دادیم.

دبیر اظهار داشت: با این حال اگر آدمی قوی در اتحادیه جهانی داشتیم، حتما این اتفاق رخ نمی‌داد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا