اخبار ورزشیفوتبال جهان

ستاره‌های فوتبال آماده تغییر باشگاه ؛ مهمترین انتقالات فوتبال در ۲۰۲۱ +عکس

اکیپ در جلد امروز خود از انتقال بازیکنان بزرگ فوتبال در تابستان ۲۰۲۱ صحبت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بازیکنانی که قراردادشان تابستان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد، از امروز می‌توانند با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کنند تا در فصل بعدی به آن باشگاه منتقل شوند. گزارشی کامل از مهمترین بازیکنانی که هنوز تمدید نکرده‌اند و می‌توانند به تیمی دیگر منتقل شوند را در اینجا بخوانید.

همانطور که اسپورت چاپ بارسلونای اسپانیا در جلد امروز خود از «آزادی مسی برای مذاکره» صحبت کرد، در فرانسه نیز مهمترین روزنامه این کشور از «پخش شدن ستاره‌های فوتبال در تیم‌های برتر اروپا» پرده برداشت.

اکیپ نوشت که شمار زیادی از فوتبالیست‌های دنیا در تابستان امسال خواهان تغییر باشگاه هستند. از مسی گرفته تا رونالدو، نیمار، کیلیان ام‌باپه، هالند و پوگبا، همه می‌خواهند در تابستان ۲۰۲۱ راهی باشگاهی دیگر شوند.


گزارشی از مهمترین بازیکنان آزاد تابستان ۲۰۲۱ را در اینجا بخوانید

البته برخی مثل کریستیانو رونالدو کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد و این بازیکن نیز می‌خواهد در سال آینده نیز در تورین بماند. یا مثلا از بین نیمار یا ام‌باپه، یک بازیکن می‌تواند از سن ژرمن خارج شود.طبق گزارش رسانه‌های اروپایی به نظر می‌رسد نیمار در پاریس ماندگار شود و ام‌باپه به تیمی دیگر مثل رئال مادرید بپیوندد.

اکیپ نوشت که «پوگبا ترانه اصلی انتقالات ۲۰۲۱ است» و از رفتن حتمی ستاره فرانسه از جمع منچستریونایتد صحبت کرد. صحبت های اخیر مینو رایولا در خصوص منچستریونایتد نشان داد که رابطه پوگبا با باشگاه اصلا خوب نیست و او می‌خواهد راهی تیمی دیگر شود. البته پوگبا  بلافاصله پس از اظهارات مدیربرنامه‌ خود، این حرف‌ها تکذیب کرد و از اتحاد در اردوی منچستر حرف زد. از یوونتوس به عنوان گزینه اصلی تیم آینده پوگبا صحبت می‌کنند.

مسی نیز گرچه تابستان ۲۰۲۰ خواهان رفتن از بارسلونا بود ولی هنوز مشخص نیست که چه تصمیمی خواهد گرفت. او در مصاحبه با لاسکتا عنوان کرد که تا پایان فصل صبر می‌کند و سپس تصمیمش را علنی خواهد کرد. از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های انتقال مسی صحبت می‌کنند. البته لئو در مصاحبه از علاقه خود به لیگ حرفه‌ای آمریکا پرده برداشت و اینترمیامی و باشگاه دیوید بکام هم جزو گزینه‌ها به شمار می‌رود. البته به نظر می‌رسد مسی یک یا ۲ سالی دیگر در لیگ‌های اروپایی بازی کند و سپس راهی MLS شود.

ارلینگ برات هالند، دیگر انتقال احتمالی بزرگ در تابستان ۲۰۲۱ است. او که در سالزبورگ اتریش، توانایی‌های خود را نشان داد و در دورتموند اثبات کرد که ستاره نسل آینده فوتبال است.

از رئال مادرید به عنوان مشتری اصلی هالند صحبت می‌شود و باید پرز در تابستان ۲۰۲۱ چه اندیشه‌هایی را می‌تواند عملی کند. زیدان پس از ۴۰ سال در مادرید خریدی را به ثبت نرسانید تا بتواند در تابستان گزینه‌های اصلی خود مثل کاماوینگا، ام‌باپه و ارلینگ هالند را به خدمت گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا