اخبار ورزشیسایر اخبار

ستاد مقابله با کرونا در ورزش: مجموعه ورزش امور اداری را پیگیری کند

ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه از مجموعه ورزش کشور خواست با رعایت استانداردهای بهداشتی امور اداری را پیگیری کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، ستاد مقابله با کرونا در ورزش،و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشوراطلاعیه شماره ۶ خود را منتشر کرد. در این اطلاعیه از  فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و به طورکلی از مجموعه ورزش کشور خواسته شد با رعایت استانداردهای بهداشتی، امور اداری را پیگیری کنند.

در این اطلاعیه همچنین درج شد:  با توجه به بازگشایی ادارات و پیگیری امور جاری ورزش کشور، تمام فدراسیون های ورزشی، باشگاه های طراز اول، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و بخش های مختلف ورزش کشور مکلفند پیگیری امور اداری را برابر رعایت دقیق نکات بهداشتی و مطابق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: غربالگری (تب سنجی) کرونا در مبادی ورودی، گندزدایی اماکن اداری ، رعایت فاصله بهداشتی کارمندان، استفاده کارکنان از ماسک و دستکش،وجود مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام بخش های ادارت برای پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مواردی است که باید بجد مد نظر قرار گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا