اخبار ورزشیورزش تهران

سالن تیراندازی جنوب شرق استان تهران با حضور گل محمدی افتتاح شد

سالن تیراندازی جنوب شرق استان تهران به نام “بعثت”، امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، سید عسکر میرطالبی نایب رییس هیات تیرندازی استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: این افتتاحیه صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، عباس خزایی رییس هیات استان، سید محمد موسوی زاده رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق و دیگر مسئولان ورزش کشور برگزار شد که از اهداف آن ترویج و رونق رشته تیراندازی در این استان است که زمینه رشد و توسعه این ورزش را مهیا می کند.
وی بیان کرد: سالن تیراندازی بعثت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و بخش خصوصی بازسازی و افتتاح شد که جا دارد از همه زحمت کشان این عرصه تشکر کنم.
نایب رییس هیات تیراندازی استان تهران با بیان اینکه این سالن یکی از مجهز‌ترین سالن هاست، افزود: سالن تیراندازی بعثت در دو رشته بادی و خفیف دارای ۴۰ خط کریر (سیبل کش ) است که در آینده نزدیک به ۱۰ خط الکترونیکی مجهز خواهد شد و به عنوان پایگاه قهرمانی استان تهران پتانسیل برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای استانی را دارد.
میرطالبی با بیان اینکه ورزش تیراندازی از جمله ورزش‌هایی است که سبب ایجاد تمرکز می‌شود، تصریح کرد: سعی داریم تا با ترویج این ورزش مفرح کلیه عموم را تشویق کنیم تا جذب این رشته شوند، البته لازم به ذکر است استفاده از این مکان برای عموم آزاد است.

گل محمدی نیز در آئین افتتاح سالن باسازی شده تیراندازی بعثت گفت: تهران تا اواسط اسفند ماه شاهد افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی خواهد بود. راه اندازی ۲ رشته خفیف و بادی در این سالن پس از سالها تعطیلی نتیجه همدلی و انگیزه برای توسعه ورزش در تهران بود و از تلاش همکارانم در حوزه جنوب شرق تشکر می کنم.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا