اخبار ورزشیسایر اخبار

زمان رونمایی از قهرمانان ایران مشخص شد

زمان رونمایی از قهرمانان ایران در شبکه ورزش مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از مشارکت کم سابقه مردم در رای گیری قهرمان ایران برنامه ایی که از شبکه ورزش پخش شد و به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۱پرداخت ، قرار است سی ام فروردین ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۱در اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند .

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران چهارشنبه سی ام فروردین از ساعت ۱۹آغاز خواهد شد و پخش زنده اختتامیه جشنواره برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۱از ساعت بیست خواهد بود.

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای عبدلله روا برگزار می شود ،ریاست صداوسیما، نامزدهای قهرمان ایران ،وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند.

در اختتامیه قهرمان ایران برترین ورزشکاران در شش بخش مردمی جشنواره که با ثبت بیش از چهار ملیون و پانصد هزار رای مردم مشخص شدند و نفرات برتر عناوین غیر مردمی جشنواره اعلام ، و تقدیر شایسته ایی از این قهرمانان خواهد شد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا