اخبار ورزشیفوتبال ایران

رمضانی: اولویت باشگاه اول پرداخت مطالبات و تمدید قراردادها است/بعید است سازمان لیگ زود تصمیم بگیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:باشگاه شرایطی دارد که باید در ابتدا اولویت مالی این فصل مشخص و مطالبات بازیکنان در این فصل پرداخت شود تا بتوانیم پیشنهاد فصل آینده را به آنها ارائه کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، سعید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری تمرینات استقلال که از روزهای گذشته به صورت انفرادی آغاز شده است، گفت: فعلا که کاری نمی‌شود کرد و مجبوریم از خانه‌ها روی بازیکنان نظارت انجام دهیم.این موضوع را کادر فنی پیگیری می‌کند و فیلم تمرینات بازیکنان هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق ادامه برگزاری مسابقات هست یا خیر، گفت: در وهله اول سلامتی از همه چیز مهمتر است. متاسفانه در اینجا آخرین موضوع از نظر اهمیت سلامتی است. من اعتقاد دارم به همین راحتی نمی‌شود تصمیم گرفت و نمی‌شود به یک باره بگوییم لیگ برگزار شود یا نه. این موضوع نیازمند کارشناسی اصولی است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال  خاطرنشان کرد: در ابتدا باید دید چه تیمی به آسیا معرفی می‌شود و چه تیم‌هایی سقوط می‌کند و اینها مسائلی نیست که به راحتی از آن عبور کرد و به صورت آنی تصمیم گرفت. باید AFC و فیفا تصمیمات‌شان را اتخاذ کنند و ما هم باید تصمیمی بگیریم که با قوانین کشورمان مغایر نباشد. بعید می‌دانم به این زودی بشود تصمیم گرفت و تنها می‌توانم ابراز امیدواری کنم این بیماری هر چه زودتر از کشورمان خارج شود.

رمضانی در خصوص اظهارات احمد سعادتمند مبنی بر اینکه باشگاه به دنبال تمدید قرارداد برخی بازیکنان است، گفت: واقعیت این است که قرارداد ۷-۸ بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد ولی الان باشگاه شرایطی دارد که باید در ابتدا اولویت مالی این فصل مشخص شود. در ابتدا باید مطالبات بازیکنان در این فصل پرداخت شود تا بتوانیم پیشنهاد فصل جدید را به آنها ارائه کنیم.

وی ادامه داد: طی صحبتی که با سعادتمند داشتم او قول داد تا پایان این هفته به بازیکنان پرداختی داشته باشد و انشاالله از هفته آینده در مورد تمدید قراردادها صحبت شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین شرایط دیاباته، ملیچ و بودوروف عنوان کرد:‌این بازیکنان با باشگاه در ارتباط هستند ولی باید قبول کرد به خاطر شرایط پیش رو نه می‌شود جلسه‌ای گذاشت و نه می‌توان کاری انجام داد. اما آنها ارتباط‌شان با باشگاه حفظ شده است. در مورد بودوروف هم او قراردادی ۵ ماهه با باشگاه داشته که با توجه به این تعطیلی‌ها خود به خود قراردادش رو به پایان است. ولی ظاهرا باشگاه راهکارهایی دارد که این بازیکن را برگرداند.

رمضانی در خصوص صحبت‌هایی که با مدیرعامل این باشگاه در مورد زمین تمرین انجام داده، گفت: وقتی با سعادتمند صحبت کردم او چون خودش فوتبالی است تعجب کرد که چه دغدغه‌هایی برای زمین تمرین داشتم. ظاهرا او رایزنی‌هایی انجام داده که اگر در مورد زمین تمرین به توافق برسد اعلام خواهد کرد. مجموعه انقلاب هم در اختیار داریم و اگر تمرینات آغاز شد به آنجا خواهیم رفت اما واقعیت این است تیمی مثل استقلال، نباید دغدغه زمین تمرین، سالن وزنه و استخر داشته باشد. در این زمینه قول‌های مساعدی داده شده که امیدوارم به سرانجام برسد.

وی ضمن تشکر از کادر درمانی کشورمان گفت: باید از این عزیزان ممنون باشیم که در خط مقدم حضور دارند و امیدوارم مردم با وجود مشکلاتی که دارند و مجبور هستند از خانه بیرون بروند، تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس هر چه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا