اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

زاهدی: در پرسپولیس همه برای برنده شدن تلاش می‌کنند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایمان دارم هواداران با حضور پررنگشان به ما در زمین مقابل الدحیل خیلی کمک می کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، شهاب زاهدی در نشست خبری پیش از آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. بازی ما مقابل الدحیل تقریبا دو روز بعد از بازی با النصر شروع شد. تمرینات خیلی خوبی داشتیم. با تدابیر سرمربی و کادرفنی و همچنین جلسات فنی که داشتیم، الدحیل را خیلی خوب آنالیز کردیم. خداراشکر شرایط خیلی خوبی داریم. از یکشنبه شب هم در اردو بودیم که شرایط خوبی داشت. همه بازیکنان در آرامش خوبی به سر می‌برند. همگی آماده هستیم تا یک بازی خوب را در کنار هواداران ببینیم. ایمان دارم فردا هواداران با حضور پررنگشان می‌توانند به ما در زمین خیلی کمک کنند. قطعا یار دوازدهم ما هستند.

*در پرسپولیس همه برای برنده شدن تلاش می‌کنند

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه آیا فردا طلسم گلزنی او در آسیا شکسته می‌شود، گفت: برای مهاجم گلزنی خیلی اهمیت دارد اما از همه چیز مهمتر برای ما، نتیجه گیری در کار تیمی است. با توجه به اینکه در گروه مرگ هستیم، عملکرد و نتایج ما خیلی قابل احترام است. تا الان جایگاه خیلی خوبی کسب کردیم. بیشترین تلاش را می‌کنیم تا نتایج در حد نام پرسپولیس باشد. در تیم ما مهم نیست زننده گل چه کسی باشد. همه برای برنده شدن تیم تلاش می‌کنند. از نظر خودم هم این مهمترین موضوع است.

*تمام تلاشمان برای موفقیت پرسپولیس خواهد بود

زاهدی در مورد حضور هواداران، عنوان کرد: آنچه سرمربی تیم گفت کاملا درست است. فوتبال کاملا غیرقابل پیش بینی است. بعضی اوقات بازی را کاملا در اختیار دارید اما اتفاقی می‌افتد. آنچه هواداران پرسپولیس قبلا نشان داده‌اند و مطمئنم فردا هم این اتفاق می‌افتد؛ حمایتشان بوده است. از سمت خودم و بازیکنان می‌توانم بگویم حداکثر تلاشمان را برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا