اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

رنگرز: رسالت ورزشکاران بالا بردن پرچم و طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان در میادین بین‌المللی است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: رسالت ما ورزشکاران حضور در میادین بین‌المللی است و باید در این میادین پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم و سرود جمهوری اسلامی ایران را در سالن‌ها طنین‌انداز کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، حسن رنگرز در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی آذربایجان اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی در آذربایجان شاید غیرقابل تصور بود اما جوانان کشورمان این اتفاق را به خوبی رقم زدند و این قهرمانی نوش جان مردم کشور عزیزمان. من همیشه گفته‌ام قهرمانان تیم ملی کشتی سربازان کشورمان هستند. امروز شاهد حرکت پسندیده فدراسیون کشتی هستیم که پس از یک وقفه خیلی کوتاه، مراسم تجلیل از این مدال‌آوران کشورمان را برگزار کرد و هدایایی هم در این خصوص به آنها اهدا کرد. رسالت ما ورزشکاران حضور در میادین بین‌المللی است و باید در این میادین پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم و سرود جمهوری اسلامی ایران را در سالن‌های بین‌المللی طنین‌انداز کنیم. من از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که همواره جوانان ما را دعا کنند تا نوار این پیروزی‌ها بریده نشود.

حسن رنگرز در خصوص جوان بودن تیم ملی کشتی فرنگی هم عنوان کرد: ما در این مسابقات حدود ۸۰ درصد تیم ملی را تغییر دادیم و از جوانانی استفاده کردیم که پشتوانه‌های کشتی فرنگی هستند. میانگین سنی تیم ملی کشتی فرنگی‌مان در مسابقات جام جهاین ۲۱ سال بود و این نشان‌دهنده این است که چقدر تیم ما جوان بود. همین جوان بودن انگیزه‌های لازم را در کشتی‌گیران ایجاد کرد تا بتوانند از قهرمان و نایب قهرمان مسابقات جهانی صربستان عبور کنند. همه در پای گیرنده‌های خود دیدند که ما چه شرایط سختی را در فینال برابر آذربایجان داشتیم، ولی باز هم دیدیم که جوانان ایران با غیرت خود می‌توانند کوه را جابجا کنند.

وی در ادامه گفت: مسابقات جام جهانی هرچه که بود تمام شده است و ما از این به بعد به مسابقات پیش روی خودمان فکر می‌کنیم و کار بزرگی که قرار است در کشتی فرنگی کشورمان رخ بدهد، چرخه انتخابی است. برگزاری چرخه انتخابی برای کشتی‌گیران بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه باید بدانند همیشه رقیبی دارند و باید تلاش کنند تا دوبنده تیم ملی را بر تن کنند. این اقدام ما برای این است که سال آینده تیم بسیار قوی‌ای را داشته باشیم؛ چراکه سال آینده در فاصله ۶۰ روز ۵ تورنمنت بین‌المللی داریم که همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید نتایج خوبی کسب کنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. من به جوانان ایران اعتماد و اعتقاد دارم و مطمئن هستم که با برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی که برای کشتی فرنگی انجام داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم در ادامه راه بهترین نتایج را‌ رقم خواهیم زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا