اخبار ورزشیفوتبال ایران

رسول پناه: خبر توقیف ساختمان پرسپولیس به دلیل بدهی فدراسیون به شرکت شستا را نشنیده‌ام

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: خبر توقیف ساختمان پرسپولیس به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا را نشنیده بودم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه درباره اینکه شنیده می‌شود ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا در آستانه توقیف قرار گرفته و حتی کارشناس رسمی دادگستری آن را قیمت گذاری کرده است، اظهار داشت: اولین بار است چنین موضوعی را می‌شنوم اما با توجه به پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس از سال ۸۴، بیش نیمی از سند مالکیت ساختمان در اختیار باشگاه است.

وی افزود: بیش از نیمی از سند مالکیتی ساختمان باشگاه در دفاتر مالی به نام پرسپولیس ثبت شده است و با بررسی های تیم حقوقی باشگاه اگر قوه قضائیه چنین کاری انجام داده باشد، مسئله را پیگیری و اطلاع رسانی لازم را هم انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات توضیح داد: تا شنبه خبرهای بهتری از نقل و انتقالات پرسپولیس می شنوید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا