اخبار ورزشیفوتبال ایران

رحمتی: به شرف تک تک بازیکنان آلومینیوم ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به شرف تک‌ تک این بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمهدی رحمتی در مراسم معارفه‌اش پیش از تمرین امروز تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: در ابتدا از اعضای هیأت مدیره باشگاه و مدیرعامل تشکر می‌کنم که هدایت تیم را به من و همکارانم سپردند. می‌دانم چه کار سختی داریم. در ۲۱ سالی که در فوتبال بودم به جز یک سال که در پیکان فوتبال بازی کردم، بقیه را در تیم‌هایی بودم که هوادار داشتند. دقیقاً حال و روز شما را درک می‌کنم. چه بازی‌های مهم و دربی‌هایی بوده که بردیم یا باختیم. قهرمان یا نایب قهرمان شدیم. در فینال بردیم یا باختیم. ولی مطمئن باشید نه من منصوب کسی هستم و نه کسی اینجا مرا حمایت کرده است.

وی افزود: امیدم اول به خدا و بعد به علی بن موسی‌الرضا است که همیشه دستش پشت من بوده و نقش پررنگی در زندگی من داشته است. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه الان که کار مربیگری را شروع کرده‌ام سعی کردم روی پای خودم بایستم. در فوتبال حتی بزرگترین مربیان دنیا هم نمی‌توانند به شما قول بدهند ولی من به شما قول می‌دهم که خودم و همکارانم، مسئولین باشگاه و همه بازیکنانی که اینجا حضور دارند با تمام وجودمان و قلب‌مان برای موفقیت این تیم و این شهر و برگشتن به جایگاه نیم‌فصل اول تلاش کنیم و یک قدم هم پا پس نگذاریم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تعدادی از بچه‌هایی که در تیم هستند با من هم‌بازی بودند و من را می‌شناسند. میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی و اسماعیل شریفات به هم در یک تیم بودیم. هیچ‌وقت در زندگیم سعی نکردم بیاییم و بروم. همیشه سعی کردم هدفی داشته باشم و به دنبال موفقیت باشم و برای آن تلاش کردم. مطمئناً این بازیکنان برای هدفی اینجا هستند و برای موفقیت آلومینیوم اراک تلاش می‌کنند. با دیدن بازی‌های این تیم در نیم‌فصل اول واقعاً لذت می‌بردم. شاید تیم‌های دیگر آرزوی داشتن تک‌تک بازیکنان این تیم را داشته باشند. هر کدام از آنها در تیم‌های دیگر می‌توانند مهره تأثیرگذاری باشند. قسم می‌خورم که هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند در زمین بازی کم بگذارد. این تجربه ۲۰ سال فوتبال بازی کردن من است.

رحمتی تصریح کرد: به شرف تک‌ تک این بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم. مطمئن باشید همه ما دست در دست و کنار هم برای بالا رفتن این تیم تلاش می‌کنیم و از همین امروز کارمان را شروع می‌کنیم. از شما هم خواهش می‌کنم کنارمان باشید. فضای مجازی آفت فوتبال ما شده است. هر کسی پنج اکانت دارد در فضای مجازی چیزی می‌نویسد. بی‌توجه باشید، هر کسی هر حرفی دارید بیایید سر تمرین کنار ما با خود من حرف بزنید من می‌شنوم.

وی افزود: ما و بازیکنان اینجا می‌آییم و تمرین می‌کنیم. نوکران شما هستیم. از شما خواهش می‌کنم در بازی‌های باقیمانده کنار ما باشید. به ما قوت قلب بدهید و کمک کنید بچه‌ها با انرژی کامل و دلگرمی بازی کنند تا به آنچه در ذهن خودشان و هواداران است برسند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا