اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ربیعی: یک گل خیلی ساده به پرسپولیس تقدیم کردیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: از این فرصت نتوانستیم بهره کافی ببریم و به نظرم یک گل خیلی ساده به پرسپولیس تقدیم کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: خداقوت می‌گویم به تیم پرسپولیس و این برد را به کادر فنی و هوادارانشان تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم ۲۵ تا ۳۰ دقیقه اول بازی را پرسپولیس بهتر بازی کرد. ما اشتباهات فردی داشتیم و شاید روی هیجان و یک مقداری روی بی‌تمرکزی اشتباه کردیم. با این حال دو سوم بازی در دست ما بود. ۱۵ دقیقه و ۲۰ دقیقه آخر نیمه اول و کل نیمه دوم دست ما بود. به هر حال از این فرصت نتوانستیم بهره کافی ببریم و به نظرم یک گل خیلی ساده به پرسپولیس تقدیم کردیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: در اینجور بازی‌ها جزئیات و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است. این پیروزی را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

ربیعی در خصوص خطای امیری و احتمال اخراج این بازیکن گفت: شما صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ من هم چون مجبور بودم در وسط ۲ نیمه ببینم ولی متوجه شدم که در لحظه آخر که پاس را جعفری داد، آقای امیری پایش را روی پای بازیکن ما گذاشت. این بی‌احتیاطی بود و می‌توانست کارت داشته باشد. اصلا داور گفت که خطای بازیکن شما بوده و همین باعث شد که مجاب بشوم صحنه را ببینم. حرفی دیگر ندارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا