اخبار ورزشیفوتبال جهان

روایت ستارگان فوتبال از کاکا؛ بازیکنی که لمپارد برای تماشای بازی‌اش حاضر به خریدن بلیت بود

امروز سالروز تولد کاکا ستاره سابق دنیای فوتبال است. به همین بهانه روایت‌هایی از اسطوره‌های فوتبال جهان در تمجید از او بازنشر شده است.

 به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، امروز سالروز تولد کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال است. او در ۲۲ آوریل سال ۱۹۸۲ دیده به جهان گشود.

ستاره برزیلی دورانی درخشان را در تیم‌های میلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا سپری کرد و در میانه میدان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌ها به شمار می‌رفت.

در  سال ۲۰۰۷ وقتی کاکا توپ طلا را دریافت کرد وی پس از رونالدو، ریوالدو و رونالدینیو چهارمین برزیلی بود که موفق به کسب این افتخار می‌شود.

در آن زمان کاکا رقیبان بسیار قدرتمندی نظیر کریس رونالدو، لیونل مسی، دروگبا، پیرلو، فان نیستلروی و زلاتان ایبراهیموویچ داشت.

آندرآ پیرلو که خود یکی از رهبران پرقدرت خط میانی در ترکیب تیم‌های ایتالیایی به شمار می‌رفت و زمانی با کاکا همبازی بوده است، در تمجید از کاکا گفته است: به مدت ۳ سال کاکا بهترین بازیکن جهان بود. نکته‌ای که درباره او وجود دارد این است که تیم‌ها نمی‌دانستند که چگونه او را متوقف کنند.

در همین باره فرانک لمپارد اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی که هدایت این تیم را در حال حاضر برعهده دارد درباره کاکا گفته است: کاکا تنها بازیکن جهان است که من برای تماشای بازی خود پول می‌پردازم.

رونالدینیو دیگر اسطوره برزیلی فوتبال جهان خطاب به کاکا می‌گفت در مستطیل سبز کاری نیست که کاکا نتواند آن را انجام ندهد.

پله اسطوره دنیای فوتبال هم کاکا را یکی از کامل‌ترین بازیکنان جهان می‌داند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا