اخبار ورزشیورزش های رزمی

رئیس سازمان لیگ جودو: لیگ فصل آتی را با قدرت استارت می‌زنیم

قمی گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، مجوزهای لازم را به ما بدهد، فصل جدید لیگ جودو را با قدرت و برنامه‌ریزی بهتر آغاز کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، حسین قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه لیگ جودو، اظهار داشت: تلاش داشتیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم اهدای جام به برترین‌ تیمهای سوپر لیگ و لیگ امید المپیک جودو را انجام دهیم و همچنین از حامیان مالی بخاطر زحمات‌شان قدردانی کنیم.

وی درباره برگزاری یک هفته‌ای سوپر لیگ و لیگ امید تا المپیک، یادآور شد: متاسفانه به خاطر شیوع بیماری کرونا مسابقات لیگ متوقف شد و عدم صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش به منظور برگزاری رقابتهای ورزشی پربرخورد، مسابقات را ادامه ندادیم و از این بابت راضی نیستیم. چون به اهداف مدنظرمان دست پیدا نکردیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد برنامه‌ریزی لیگ فصل آتی گفت: منتظر می‌مانیم تا ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، مجوزهای لازم را به ما بدهد. فصل جدید لیگ جودو را با قدرت و برنامه‌ریزی بهتر آغاز کنیم.

 وی در مورد اینکه آیا لیگ امید تا المپیک در رده سنی پایه انتظارت را برآورده کرد؟ تصریح کرد: با برگزاری یک هفته لیگ نمی‌شود برنامه‌ریزی و نتیجه‌گیری کرد ولی از تعداد شرکت‌کنندگان تیمها و قهرمانان  از عملکرد لیگ امید تا المپیک راضی بودیم مبارزات خوبی هم انجام شد. در برگزاری این لیگ به دنبال کشف استعداد‌های ناب جودو بودیم تا به تقویت تیمهای ملی بپردازیم.

 قمی با اشاره به اینکه تعلیق جودو کشورمان ناجوانمردانه بود، افزود: با حمایت‌های وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک در دادگاه روز ۲۶ شهریور ماه ان‌شالله مقامات ورزش کشورمان نتیجه خوبی خواهند گرفت و دست پر برمی‌گردند تا جودوی ایران از تعلیق خارج شود.

 رئیس سازمان لیگ جودو در خصوص اینکه مسابقات لیگ کماکان ادامه دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: بدون توجه به تعلیقی که جودوی ایران از سوی فدراسیون جهانی متحمل شده است، برنامه هایمان را دنبال می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا