اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئال مادرید در صدر پرهوادارترین تیم‌های اروپایی در شبکه‌های اجتماعی

فهرستی از ۱۰ تیم برتر اروپا از حیث هوادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و رئال در صدر این فهرست قرار دارد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از گل، فهرستی از ۱۰ تیم برتر اروپا از حیث هوادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در صدر این لیست دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد و اختلافی فاحش با سایر تیم‌ها دارند.

رئال مادرید با بیش از ۲۳۹ میلیون هوادار در شبکه‌های اجتماعی شامل (فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام و یوتیوب) در صدر تیم‌های اروپایی قرار دارد.

باشگاه بارسلونا هم با اختلافی اندک و با بیش از ۲۳۲ میلیون هوادار در رده دوم ایستاده است.

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با بیش از ۱۳۳ میلیون هوادار جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است و رده چهارم را باشگاه یوونتوس با اختلافی فاحش به دو غول اسپانیایی در اختیار دارد.

بانوی پیر ایتالیا که به واسطه حضور رونالدو توانسته خود را در میان ۵ تیم اول اروپا قرار دهد و میزان هوادارانش را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد، بیش از ۹۲ میلیون طرفدار در شبکه‌های اجتماعی دارد.

چلسی انگلیس با بیش از ۸۶ میلیون هوادار هم در رده پنجم ایستاده است.

تیم‌های لیورپول، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، آرسنال و منچستر سیتی دیگر تیم‌های اروپایی هستند که به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا