اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئال به دنبال مثلث ازارد-هالند-ام‌باپه / نگاهی به جلد روزنامه های اسپانیا +تصاویر

آ.اس اسپانیا از برنامه رئال مادرید برای تشکیل مثلث ازارد-هالند-ام باپه در تابستان ۲۰۲۱ صبحت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، روزنامه های اسپانیا روی جلد امروز خود (دوشنبه ۲۹ اردبیبهشت ۹۹ ) از هدف رئال مادرید برای تشکیل مثلث ازارد-هالند-ام باپه نوشتند.

آ.اس اسپانیا با تیتر « ۳ ستاره جدید برنابئو» از برنامه ریزی رئال مادرید برای تابستان ۲۰۲۱ برای تشکیل مثلث ازارد-هالند-ام باپه صبحت کرد.

به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده برای باشگاه های فوتبال به علت شیوع ویروس کرونا، باشگاه رئال قصد دارد ۲ خرید اصلی خود را در تابستان ۲۰۲۱ انجام دهد و این ۲ ستاره را برای دوره جدید کهکشانی ها به برنابئو آورد.

مارکا نیز از درخشش ارلینگ هالند نوشت. این روزنامه نوشت که هالند ۴۱ گل در این فصل به ثمر رسانده که این آمار بیش از گل های مسی و رونالدو است.

هالند به یکی از گزینه های اصلی رئال مادرید پرداخته و همین عامل باعث شده تا روزنامه اسپانیایی بیش از گذشته از درخشش ستاره نروژی بنویسند.

روز گذشته (یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹) نیز جلد روزنامه های فوتبال اسپانیا به درخشش هالند و پیروزی دورتموند در اولین روز بازگشت فوتبال صحبت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

دکمه بازگشت به بالا