اخبار ورزشیفوتبال ایران

ذوالفقارنسب: از ۱۰ سال پیش به فوتبال ۷ نفره علاقه پیدا کردم

سرپرست انجمن فوتبال فدزاسیون جانبازان و معلولین گفت: از یک دهه پیش به فوتبال ۷ نفره علاقمند شدم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولن، بیژن ذوالفقارنسب با حضور در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حکم سرپرستی انجمن فوتبال را از محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون دریافت کرد.

سرپرست انجمن فوتبال اظهار داشت: علاقه و انگیزه حضورم در این انجمن به حدود ۱۰ سال قبل بر می گردد، زمانی که دو نفر از شاگردانم مربی تیم فوتبال هفت نفره بودند و با دعوت از من باعث شدند تا از نزدیک تمرینات این بازیکنان را ببینم و بسیار تحت تاثیر تلاش آنها قرار گرفتم.

وی ادامه داد: همراه با تیم ملی، پارالمپیک ریو و مسابقات دیگری را پیش از این تجربه کردم و به دلیل احساس تعلق خاطر به بازیکنان تیم فوتبال ۷ نفره و شناختی که از ظرفیت بالای آنها داشتم، پس از پیشنهادی که اسبقیان به من دادند، سرپرستی انجمن را پذیرفتم.

ذوالفقارنسب افزود: در تیم فوتبال ۷ نفره بازیکنان با وجود معلولیتی که دارند به گونه‌ای زیبا بازی می کنند که هر انسانی را به تشویق و تائید وا می‌دارد.

سرپرست انجمن فوتبال درباره اهداف انجمن عنوان کرد: در این باره نکته ای که باید به آن توجه کرد برنامه و بودجه فدراسیون است که بر اساس آن می توانیم با مشورت مسئولان و دوستان، اردوها، مسابقات داخلی و برون مرزی را برنامه ریزی کنیم و اکنون از این فرصت تعطیلی استفاده کرده تا کارهای انجمن را مشخص شود.

وی بیان کرد: در پارالمپیک ریو، شاهد حضور نزدیک به ۲۰ هزار تماشاگر برای بازی تیم ملی ایران و برزیل بودم. اتفاقی که در رویدادهای فوتبال ندیده بودم و این نشان از جایگاه با ارزش و تلاش این بازیکنان دارد و امیدوارم که بتوانم به عنوان یک معلم کمک حال فوتبال جانبازان و معلولین باشم.

سرپرست انجمن در پایان گفت: تمام تلاشم این است که در کنار مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به رشد و شکوفایی جوانان باهوش و مستعد این رشته کمک کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا