اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین و جمعی از ورزشکاران زورخانه ای تهران بارئیس هیات رئیسه هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران

مسئولین و جمعی از ورزشکاران تهران با دکتر سلیمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، رئیس ، نائب رئیس ، دبیر ، مسئولین کمیته های هیأت استان تهران به همراه جمعی از ورزشکاران وپیشکسوتان ورزش زورخانه ای تهران با دکتر سلیمی که اخیرا به معاونت امورمناطق شهرداری تهران منصوب شده اند دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید به ایشان مسائل وم شکلات زورخانه های سطح شهرتهران را با این عضو هیأت رئیسه ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان تهران درمیان گذاشتند.

دراین دیدار که در دفتر دکتر سلیمی برگزار گردید حضار ضمن معرفی خود به بیان مسائل مدنظر خود پرداختند.

در ابتدای این دیدار عباس صباغی (رئیس هیأت استان تهران) ضمن بیان گزارشی از فعالیت های این هیات ، بر ضرورت هماهنگی بیشتر بین زورخانه های شهرداری و هیات استان تاکید نموده و نقطه نظرات خود را در جهت اجرای برنامه های مشارکتی با شهرداری بیان داشتند.

سپس آقایان حاج رضادرختی. موسوی. گلریز. اسدی دولابی نیز در این زمینه مطالبی بیان داشتند.

در پایان نیز دکتر سلیمی از فعالیتهای هیات و رئیس هیأت استان قدردانی نمودند و اظهار داشتند حتما موارد مطرحه در این نشست را با سازمان ورزش شهرداری تهران در میان خواهند گذاشت و طی جلسه ای سه جانبه نسبت به عملی شدن نظرات خوب هیات استان تهران در خصوص زورخانه های شهرداری اقدام خواهد گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا