اخبار ورزشیفوتبال جهان

کونته: تاوان گل‌هایی که در بازی رفت تقدیم یووه کردیم را دادیم

سرمربی اینتر بعد از تساوی مقابل یوونتوس و حذف شدن از جام حذفی ایتالیا گفت: ما از فرصت های خود استفاده نکردیم و این باعث شکستمان شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام جذفی ایتالیا میزبان اینتر بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس  در مجموع با نتیجه ۲ بر یک فاتح دربی ایتالیا شود و راهی فینال شود.

کونته بعد از باخت و ناکامی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما در بازی ها نیاز داریم تا از فرصت های خود بیشترین استفاده را کنیم. ما در ۱۸۰ دقیقه فرصت های زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه ما در این بازی تاوان گل هایی را دادیم که در بازی رفت تقدیم یوونتوس کردیم.

وی افزود: ما در این بازی تلاش زیادی کردیم تا امور را تغییر دهیم ولی موفق به این کار نشدیم. باید از اشتباهات خود درس بگیریم. اینتر از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی حذف شد اما ما همیشه به دنبال بهترین بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. باید به کار خود ادامه دهیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا