اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در مجموعه ورزشی تختی تهران  با مدیر این مجموعه دیدار و  در خصوص گسترش ورزش اسکواش گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این دیدار که با حضور حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) ، سید مجید میرهاشمی (عضو هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران) و عرفان عزیزی (مسئول اداری هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) و مهندس حسین پور (مدیر مجموعه ورزشی تختی ) برگزار شد در خصوص چگونگی گسترش و توسعه این ورزش در مجموعه ورزشی تختی بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین مهندس حسین پور مدیر مجموعه تختی تهران ضمن قدردانی از حضور مسئولین هیئت ، اقدامات صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق تهران را مثبت ارزیابی و از رئیس و عوامل این هیئت تشکر کرد.

وی همچنین اعلام آمادگی مجموعه تختی را به جهت ساخت و تجهیز کورت های اسکواش و پدل در این ورزشگاه قدیمی تهران اعلام داشت.

حسین شیرازی مقدم نیز ضمن تشکر از مدیریت مجموعه تختی اعلام کرد با تلاش های صورت گرفته اعضای هیئت و حمایت های هیئت استان و اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تاکنون فعالیت های خوبی در اسکواش جنوب شرق رقم خورده است و امیدواریم با ساخت مجموعه های اسکواش در سطح این حوزه  در گسترش این رشته ی ورزشی در میان شهروندان سهیم باشیم و اعلام آمادگی هیئت اسکواش جنوب شرق را در همکاری و مشارکت با مجموعه ورزشی تختی تهران بیان داشت.

در پایان این نشست صمیمی نیز مقرر گردید اعضای هیئت بزودی بازدیدی از فضای داخلی این ورزشگاه قدیمی واقع در جنوب شرق تهران داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا