اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با خانواده شهید میرصانع در ایام الله فجر انقلاب اسلامی

در ایام الله فجر انقلاب اسلامی ، رئیس و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با خانواده شهید میرصانع دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، با حضور حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت ) و همراهی اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق و بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) در منزل شهید سید حمید میرصانع ، از والدین آن شهید گرامی تجلیل و دلجویی بعمل آمد.

پیرو این خبر در این دیدار صمیمی پدر گرامی شهید میرصانع ضمن تشکر از حضور رئیس و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق ، بر ادامه دادن راه شهدا و گوش دادن به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکیده کردند و برای حاضرین نیز دعای خیر کردند.

حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) نیز ضمن تشکر از خانواده محترم  شهید سید حمید میرصانع عنوان داشت : بر خود لازم دانستیم ضمن حضور در منزل شما عزیزان و تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهید گرانقدر شما را گرامی بداریم و در ادامه بیان داشت : از خدا می خواهیم تا از راه شهدای عزیزمان دور نشویم و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را افتخار خود می دانیم چرا که خانواده شهدا سرمایه های این کشور و انقلاب اسلامی  هستند.

همچنین در پایان نیز از خانواده شهید والامقام سید حمید میرصانع قدردانی گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا