اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق با ریاست،معاون و مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران

حسین شیرازی مقدم با ریاست ، معاون و مدیر روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران در هفته ارتباطات و روابط عمومی دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با همراهی دبیر و اعضای هیئت اسکواش جنوب شرق ، با حضور در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با سید محمد موسوی زاده (ریاست اداره) دیدار و در باب فعالیت های هیئت اسکواش گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور محسن حیاتی (معاون اداره) و خانم بهرامی (مدیر روابط عمومی اداره) برگزار شد ، رئیس هیئت اسکواش ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی وجود مدیران روابط عمومی و انعکاس فعالیت های سازمان را مهم عنوان داشت و از خانم بهرامی به پاس تلاش و زحمات فراوان در حوزه روابط عمومی تشکر و قدردانی نمود.

همچنین سید محمد موسوی زاده ضمن قدردانی از فعالیت های مدیریت روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران ، اقدامات خبری و رسانه ای ورزش و جوانان جنوب شرق را مطلوب بیان داشت و از زحمات دلسوزانه ی خانم بهرامی تشکر کرد.

همچنین حسین شیرازی مقدم با قدردانی از حمایت های ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران گزارشی از اقدامات صورت گرفته این هیئت را عنوان داشت.

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق همچنین پیگیری ساخت کورت های اسکواش، استعدادیابی و تشکیل تیم های ورزشی هیئت، برگزاری کارگاه های آموزش رشته های اسکواش ، پدل و راکتبال، برگزار دوره های مربیگری و داوری و  برگزاری مسابقات حوزه جنوب شرق را از اهم برنامه های سال جاری این هیئت بیان داشت.

در پایان این نشست رئیس اداره از فعالیت های صورت گرفته در هیئت اسکواش جنوب شرق تهران قدردانی نمود.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =

دکمه بازگشت به بالا