اخبار ورزشیورزش تهران

دکترسلطانی فر: ورزشگاه بعثت تهران باید با جدیت تجهیز و دراختیار مردم قرار گیرد

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی استان تهران گفت : ورزشگاه بعثت تهران باید با جدیت تجهیز و دراختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی استان تهران؛ با حضور محسن بندپی استاندار تهران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عصر امروز در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.
دکتر سلطانی فر گفت: ورزشکاران ایرانی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ بیشترین مدال را طی سال های گذشته کسب کردند.
وی افزود: ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ باید در کلیه رشته ها مدال های بیشتری را کسب کنند.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: استان تهران برای تجلیل از قهرمانان با حمایت استاندار تهران اقدام ارزشمندی انجام داد.
وی با اشاره به این مهم که تعداد میزبانی های در حال حاضر قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: ورزشگاه بعثت تهران باید با جدیت تجهیز و دراختیار مردم قرار گیرد و با همه محدودیت ها هیچ خدشه ای نباید بر آماده سازی تیم ها وارد شود.
گفتنی است در مراسم امروز از ۲۶ مدال‌آور بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و ۲۲ مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تجلیل شد و به مدال‌آوران، حواله ۵۰ میلیون تومانی برای مدال طلا، ۳۰ میلیون تومانی برای نقره و ۲۰ میلیون تومانی برای برنز اهدا شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا