اخبار ورزشیتوپ و تور

تقوی: با رزنده و آلکنو صحبت کرده‌ایم/برای پاداش جوانان کسی به من مراجعه نکرده است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اولویت ما جذب یکی از مربیان سطح اول جهان است و در این راستا با گزینه‌های مختلفی هم صحبت کرده‌ایم.

به گزارش پیشرو اسپرت، میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد مطرح شدن نام آلکنو و رزنده برای قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران، اظهار داشت: مسئولیت این کار برعهده داورزنی است. گزینه‌هایی که مطرح شده‌اند هم در حال بررسی هستند. در مرحله اول هم قرار بود که مربیان رده برتر دنیا را بررسی کنیم و نام‌هایی که مطرح شده‌اند جز مربیان طراز اول هستند. اولویت ما هم بدون شک استفاده از همین مربیان است. اگر به هر دلیلی نتوانیم از این مربیان استفاده کنیم، منطقی است که شرایط سایر مربیان را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: قطعاً با رزنده و آلکنو صحبت شده که حالا نام‌شان هم مطرح می‌شود. نام مربیان مختلفی هم عنوان شده، اما نفراتی که این روزها نام‌شان گفته می‌شود، بیشتر زیر ذره‌بین ما هستند. تا وقتی که فدراسیون روی یک گزینه سطح بالا به جمع‌بندی نرسد، بهتر است اظهارنظر نکند.

دبیر فدراسیون والیبال درخصوص عدم پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان ایران، تصریح کرد: من در آن دوران سمتی در فدراسیون نداشتم. تا الان هم کسی به من مراجعه نکرده تا پاداش‌ها را پیگیری کند. قطعاً اگر کسی به سراغ من بیاید، من هم پیگیری می‌کنم. اگر کسی توقعی دارد، باید ابتدا پیامش را منتقل کند تا من هم در جریان قرار بگیرم.

تقوی ادامه داد: فدراسیون این روزها مشکلات زیادی دارد و طبیعی است که من در جریان تمام اتفاقات گذشته نباشم. دغدغه‌های زیادی در فدراسیون داریم و به همین دلیل من اصلاً نمی‌دانم پاداشی که آقایان از آن صحبت می‌کنند را وزارت به آنها قول داده یا فدراسیون؛ حتی از مبلغ و جزئیات آن هم بی خبر هستم.

وی اظهار داشت: تاکنون کسی در این خصوص به من مراجعه نکرده است که با این شرایط به نظرم یا این مشکل حل شده و یا اینکه خودشان علاقه‌ای نداشتند که این موضوع پیگیری شود. اگر مسئولان تیم پیگیری کنند شک نکنید که رسیدگی می‌کنیم تا قهرمانان کشورمان به حق خود برسند. البته نباید فراموش کنیم که کشورمان در شرایط خاصی قرار دارد و برخی‌ها در تامین مایحتاج اولیه دچار مشکل هستند. در کل پاداش قهرمانی حق بچه‌های ما است و در صورت پیگیری مسئولان، ما موظف به رسیدگی هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شش =

دکمه بازگشت به بالا