اخبار ورزشیسایر اخبار

دو خبر از قایقرانی| اسدبیگی در طرح امیدهای المپیک/ قضاوت محرابی در پارالمپیک ۲۰۲۰

ملی پوش جوان اسلالوم ایران جهت حضور در کمپ امید های المپیک راهی لاسئو اسپانیا شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کمپ های تمرینی قایقرانان جوان با همکاری فدراسیون جهانی قایقرانی و IOC تحت عنوان طرح امیدهای المپیک با حضور ورزشکاران برتر بازیهای المپیک جوانان و مسابقات بین المللی که به عنوان استعداد شناخته شده اند، برگزار می شود.

نیروانا اسدبیگی به عنوان نماینده کشورمان در مرحله جدید این طرح که به میزبانی شهر لاسئو اسپانیا و قبل از مسابقات قهرمانی جهان برگزار شده حضور دارد.

قایقرانان دعوت شده به این کمپ تمرینات خود را در لاسئو ادامه می دهند و در پایان با حضور و رقابت در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ ارزیابی می شوند.

*مرتضی محرابی به عنوان داور مسابقات قایقرانی پارالمپیک معرفی شد

مرتضی محرابی داور بین المللی آبهای آرام با اعلام فدراسیون جهانی قایقرانی به عنوان داور مسابقات قایقرانی بازیهای پارالمپیک توکیو معرفی شد.

فدراسیون جهانی قایقرانی ICF داوران مسابقات قایقرانی بازیهای پارالمپیک را معرفی کرد که در بین آن ها نام یک داور ایرانی به چشم می خورد. مرتضی محرابی داور بین المللی ایران یکی از ۱۷ داور مسابقات آبهای آرام پارالمپیک توکیو است.

محرابی پیش از این سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، کاپ های جهانی، بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و اکنون برای اولین بار به عنوان داور المپیک دعوت شده است.

مسابقات پاراکانو بازیهای پارالمپیک توکیو ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا