اخبار ورزشیتوپ و تور

دمیر: نتایج خوبی نگرفتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: شاید نتایج خوبی در جام جهانی نگرفتیم اما همه بازیکنان تا لحظه آخر جنگید و کنار هم بودند.

به گزارش پیشرو ورزش، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از شکست مقابل لبنان در نشست خبری اظهار داشت: در بعضی از دقایق کنترل بازی را از دست دادیم اما تیم من تا آخرین لحظه جنگید و همه بازیکنان باید سرشان را بالا نگه دارند. ما با اختلاف ۸ امتیاز باختیم اما در دقایق آخر این اختلاف به ۴ رسید که این موضوع در بسکتبال یعنی بازی نزدیکی با هم داشتیم.

وی ادامه داد: شاید نتایج خوبی در جام جهانی نگرفتیم، اما تمام تیم ما تا لحظه آخر جنگید و بازیکنان کنار هم بودند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی گفت: حامد حدادی بعد از یک مصدومیت طولانی مدت به تیم ملی برگشت و عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت. حتی در بازی آخر ۱۴ امتیاز کسب کرد که یک عملکرد خوب است. او نه تنها یگ الگو ورزشی برای بسکتبالیست‌ها، بلکه برای همه ورزشکاران است.

دمیر درباره اولین تجربه سرمربیگری خود آن هم با تیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد: ایرانیان اهمیت زیادی به بسکتبال می‌دهند و هر کدام از بازیکنان تیم ملی هم استعدادهای بسیار خوبی هستند. جو و انرژی داخل تیم فوق‌العاده است و تنها مشکل من زبان است.

وی ادامه داد: بازیکنان باتجربه در تیم همیشه مترجم من برای جوانترها بودند و در این سه ماه تلاش زیادی کرده‌ایم و امروز آن‌ها عملکرد قابل احترامی داشتند. تمام تلاششان را کردند. این تورنمنت تجربه خوبی برای آن‌ها بود و من و اعضای کادرفنی در این سه ماه به این باور رسیدیم که می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

دمیر در پایان گفت: بعد از این سه ماه پیشرفت خوبی داشتیم و این نسل بسکتبال ایران نیاز به زمان بیشتر دارد و بهتر خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا