اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دقیقی: آلومینیوم اراک با تجربه بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: آلومینیوم اراک با تجربه بازی کرد و ما هم از کیفیت قبلی خود فاصله داشتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سعید دقیقی پس از شکست ۲ بر صفر شمس آذر مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار داشت: این پیروزی را به مردم شریف و با فرهنگ استان کرمان و کادرفنی و بازیکنان آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم! (در این لحظه یکی از خبرنگاران به سرمربی شمس آذر تذکر داد که آلومینیوم متعلق به استان مرکزی است) امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. فوتبال شمس آذر را امروز به ۲ بخش می‌توان تقسیم کرد. بازی در نیمه اول و از شروع نیمه دوم تا پایان مسابقه. در نیمه اول کرنرهای بیشتری از آلومینیوم داشته، موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم و تیم بهتری بودیم اما در نیمه دوم با گل اول حریف، تسلط این تیم بیشتر شد.

وی افزود: البته می‌توانستیم بازی را برابر کنیم. در صحنه‌ای در شرایطی که بازیکنان ما ۲ در مقابل یک بودند، عیسی مرادی می‌توانست بازیکن کناری‌اش را صاحب توپ کرده یا خودش ضربه بهتری بزند تا توپ تبدیل به گل شود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در ادامه آلومینیوم باتجربه‌تر بازی کرد. در نهایت موفق شد گل دوم را بزند و با این گل شیرازه تیم ما از هم پاشید. هرچند در دقایقی از نیمه دوم فرصت ایجاد کردیم اما به اندازه‌ای نبود که بخواهیم از آنها به گل برسیم. در زمینه گلزنی مقداری آلومینیوم کم‌تجربه است و باید در ادامه مسیر تجربه بیشتری به دست آوریم. بازی خیلی خوبی بود. در این بازی از تیم باکیفیت خود مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان فاصله داشتیم. ان‌شاءالله با تمریناتی که انجام می‌دهیم در ادامه فصل به شرایط مطلوب برسیم.

سرمربی شمس آذر قزوین در پاسخ به این سوال که کسر ۳ امتیاز چه قدر روی روحیه این تیم تاثیر گذاشته است، توضیح داد: تیم ما بحران مربوط به این موضوع را پشت سر گذاشت. البته اگر آن ۳ امتیاز را داشتیم، اکنون در رتبه هشتم یا نهم جدول بودیم. به هر حال اتفاقی است که برای تیم ما رقم خورد. لیگ سختی است و باید روی هر ۲ موضوع کار کنیم. در جلسه فنی به بچه‌ها گفتم مهدی لیموچی بازیکنی است که به داخل دریبل زده و پس از به عرض آمدن ضربه می‌زند. کاری که باید را در صحنه گل اول انجام ندادیم و لیموچی از همین طریق توانست گل اول اراکی‌ها را بزند.

وی در پایان درگذشت مامور نیروی انتظامی که پیش از بازی در ورزشگاه فوت کرد، تسلیت و برای خانواده وی آرزوی صبر کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 3 =

دکمه بازگشت به بالا