اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

جام جهانی ۲۰۲۲: شکست برزیل مقابل کامرون/ پیروزی سوئیس مقابل صربستان

تیم ملی فوتبال برزیل با وجود شکست مقابل کامرون به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در گروه G از ساعت ۲۲:۳۰ تیم های سوئیس و صربستان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سوئیس خاتمه پیدا کرد. این بازی بارها به دلیل درگیری بازیکنان از سوی داور مسابقات متوقف شد.

در دیگر بازی همزمان هم تیم های برزیل و کامرون مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کامرون خاتمه پیدا کرد.

تک گل کامرون در این مسابقه را وینسنت ابوکر در دقیقه ۹۰+۳ به ثمر برساند و پس از آن به دلیل شادی پس از گلش کارت زرد دوم را دریافت و از زمین مسابقه اخراج شد.

به این ترتیب برزیل ۶ امتیازی ماند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد تا در این مرحله مقابل کره جنوبی قرار بگیرد. سوئیس هم با توجه به پیروزی مقابل صربستان ۶ امتیازی شد و به عنوان تیم دوم راهی مرحلله حذفی شد. سوئیس هم در مرحله حذفی باید به مصاف پرتغال برود.

در این گروه کامرون ۴ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد. صربستان هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه ایستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =

دکمه بازگشت به بالا