اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

دستور تاج به سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها

از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولین سازمان لیگ و کارگروه ناظر بر قراردادها به منظور آرامش و حضور مقتدرانه تیم ها در جام باشگاه های آسیا از هرگونه مصاحبه تا شرایط مناسب منع شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون و رییس کارگروه ناظر بر قراردادها اعلام کرد: حسب نظر مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال به منظور ایجاد آرامش و فضای وحدت در جامعه و به ویژه فوتبال کشور و حضور قدرتمند نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کلیه ارکان سازمان لیگ و اعضای محترم کارگروه ناظر بر قرارداد از هرگونه مصاحبه خودداری و وظایف خود را در چارچوب قانون بدون هرگونه هیاهو و چالش دنبال و پیگیری می کنند.

ضمن تشکر از کلیه مدیران محترم باشگاه ها از این عزیزان دعوت می‌نماید که برای رسیدن به این آرامش و وحدت با ایجاد فضای دوستی همراهی و مساعدت نمایند. ضمن اینکه اعضای کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی وظایف قانونی خود را انجام می‌دهند و گزارش های مربوطه را جهت اخذ تصمیم به ارکان قضائی فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنند.

در روزهای گذشته تنش زیادی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ سپاهان به دلیل قانون سقف بودجه باشگاه ها و قرارداد بازیکنان به وجود آمده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا