اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

درویش: به فکر جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:هواداران باید مطالبه گری کنند و دلسوزی کنند چرا باشگاه به این وضع افتاده است؟

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش بعد از عقد قرارداد با اورونف درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ماه شعبان رو تبریک می گویم و امیدوارم همه مردم ایران روزگار خوبی داشته باشند. قرارداد اینترنتی بازیکن ازبکستان امضا شده بود وبعد از آزمایش هایی که دیشب و امروز دادند رسما قراردادشان با باشگاه امضا شد و ا ز فردا در تمرینات تیم شرکت می کنند.

وی در مورد اینکه بازیکن جدیدی جذب خواهید کرد یا نه گفت: به فکر جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم در پست هایی که نیاز داریم با مربی هماهنگ شده ایم. مطلب مهم این است که بحث بدهی مالیاتی رادوشوویچ را حل کنیم. می دانم هواداران چقدر دغدغه دارند، من هم نگران دغدغه هواداران هستم اما هیچکس به فکر این نیست که این مشکلات را چه کسی به وجود آورده است. من در دو ماه گذشته ۷۰ میلیارد تومان بابت اصل قرارداد رادو پول دادم بخاطر حکمی که فیفا داده است. این مالیات را چه کسی باید پرداخت کند ؟ حدود ۱۰-۱۵ میلیارد تومان است شوخی نیست. جور کردن این پول کار آسانی نیست باشگاه به شکل های مختلف گرفتار است. حساب های باشگاه بسته شده است. سررسید پرداخت خارجی هم رسیده است.این مستلزم آن است که بازاری باشد.

درویش تصریح کرد: نه حق پخش تلویزیونی داریم نه تبلیغات محیطی را به ما می دهند. هواداران باید مطالبه گری کنند و دلسوزی کنند چرا باشگاه به این وضع افتاده است؟ حکم دیگری علیه باشگاه آمده ۱۵۰ میلیارد تومان است. باید هواداران دنبال این باشند پیگیری کنند. من بهتر از همه و بیشتر از همه دنبال تقویت تیم هستم اما این مستلزم بنیه مالی است و اینکه پنجره باشگاه بازشود. بازیکنانی که گرفتیم و داشتیم بهتر از آنها در آسیا نداشته ایم.

وی در مورد اینکه مهاجم دیگری به جز اورونوف جذب خواهید کرد، گفت: این بستگی به نظر سرمربی دارد. اگر سرمربی نیاز به مهاجم جدید داشته باشد جستجو می‌کنیم تا بازیکنانی که در خور پرسپولیس باشد را جذب کنیم.

درویش در مورد اینکه با جذب این بازیکن ازبکستانی سهمیه خارجی پرسپولیس پر شده آیا نبیل باهویه در پرسپولیس ماندنی است، اظهار داشت: در حال حاضر یکی دو بازیکن خارجی داریم که در شرف جدایی هستند. این تشخیص سرمربی است که با کدامیک از آنها ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه جلسه رسمی برای معارفه سرمربی جدید پرسپولیس دارید، گفت: با سرمربی هماهنگ می‌کنیم اگر تمایلی به این کار داشته باشد حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

درویش در مورد پرونده جذب محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس عنوان کرد:‌ بیش از یک ماه است که درگیر این پرونده هستم این بازیکن به من محبت دارد و به من می‌گفت اینقدر که من روزانه با شما صحبت می‌کنم با پدرم صحبت نکرده‌ام. به شکل‌های مختلف مشکل ا یجاد کردند گفتند ۶ میلیارد تومان قبول کردیم، گفتند ۸ میلیارد تومان قبول کردیم، گفتند ۱۰ میلیارد تومان باز هم قبول کردیم اما این بار گفتند یک بازیکن شاخص هم بدهید که این ی خورده کم محبتی است کار به جایی رسید که من خودم به این بازیکن گفتم حیف است نزدیک ۲۴-۲۵ میلیارد تومان این بچه ضرر می‌کند که بخواهد به خاطر عشقش به پرسپولیس بیاید ولی قابل تحسین است و باید از ایشان تقدیر شود که به خاطر علاقه و عشقش از چه منابعی می‌گذرد. بسیار هم شایسته است. باز هم پیگیری می‌کنیم ظرف یکی دو روز آینده اگر نتوانیم جذبش کنیم فکر دیگری می‌کنم و بازیکن جایگزینی را می‌آوریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد اورونوف چه مدت است، گفت:‌ یک فصل و نیم.

وی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: باید منابعش را تأمین کنیم، ۱۰-۱۵ میلیارد تومان باید بدهیم تا پنجره را باز کنیم.

درویش در مورد جدایی بیرانوند و هنانوف به خاطر پیشنهادهای خارجی عنوان کرد:‌نه فقط این دو بازیکن بلکه بازیکنان دیگر هم پیشنهاداتی داشتند که همگی مصر بودند که تا پایان با پرسپولیس باشند و ان‌شاءالله برای فصل آینده برای قهرمانی آسیا فکر کنیم.

وی در مورد دستیاران سرمربی جدید پرسپولیس گفت: آنها قراردادشان را امضا کردند و مشکلی ندارند اما پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باید باز شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا