اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درویش: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان نشان دادند می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش پس از برتری ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: این بازی نشان داد بازیکنان بزرگ ما می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند. خدا را شکر پیروزی محقق شد و مبارک هواداران باشد.
وی درمورد اینکه پس از پایان نیمه اول تصور می‌کرد پرسپولیس برنده بازی شود، گفت: می‌دانستم بچه‌ها توانش را دارند. قابل پیش‌بینی نبود که ۳ گل بخوریم و نباید هم این اتفاق می‌افتاد اما بازیکنان ما شایستگی زیاد خود را نشان دادند. خدا را شکر از تعصب پرسپولیسی خود بهره بردند و توانستند برنده شوند.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه با توجه به صدرنشین شدن این تیم آیا تصور می‌کند سرخ‌پوشان بتوانند به قهرمانی برسند، توضیح داد: قبل از بازی گفتم ۳ پنالتی داریم. هفته بیست و دوم هم گفتم ۹-۸ فینال داریم و اگر بازی‌های خود را ببریم، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی امروز هم گفتم اگر در دیدارهای خود برنده شویم، قهرمان خواهیم شد و ان‌شا‌ءالله با کمک خدا این قهرمانی محقق می‌شود.
درویش درمورد درگیری بین هواداران پرسپولیس و شعار بی‌غیرت دادن به بازیکنان این تیم پس از ۳ بر صفر جلو افتادن استقلال خوزستان، عنوان کرد: آستانه تحمل آدم‌ها با هم متفاوت است. آستانه تحمل برخی کم بود. ما هم گل‌های بدی خوردیم اما برای اینکه بچه‌ها نشان بدهند واقعا آدم‌های بزرگی هستند، همه کار کردند. چندین بار توپ به گل نرفت، توپ به تیر دروازه استقلال خوزستان خورد و داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای ما بگیرد ولی مهم برد است که محقق شد. نوش جان هواداران. امیدوارم در ۲ فینال باقی‌مانده نیز برنده بیرون بیاییم و قهرمانی را هدیه بدهیم.
وی درمورد درخواست هواداران برای تقویت پرسپولیس به ویژه در بخش تهاجمی برای حضور در لیگ نخبگان آسیا، عنوان کرد: توقع به جایی است. ما هم از سرمربی خواستیم چند بازیکنی که شایسته پیراهن پرسپولیس باشند، معرفی کند. قطعا برای جذب بازیکنی که بتواند به این بخش از تیم قوت بیشتری بدهد، همیت خود را به کار می‌گیریم. دیدید امروز عیسی آل کثیر و سایر بازیکنان چه کار کردند. گاهی اوقات پیش می‌آید مثل امروز که مدافعان ما آسیب دیدند. قطعا تیم را تقویت می‌کنیم و با وجود تیم‌های بزرگ عربی، دنبال خواسته بزرگ هواداران برای قهرمانی آسیا هستیم. البته الان زود است پیرامون این مسائل صحبت کنیم. هر وقت ۲ بازی بعدی را ببریم می‌توانیم بگوییم قهرمان هستیم.
مدیرعامل پرسپولیس با تسلیت بابت شهدای خدمت، اضافه کرد:‌ از سرداران بزرگ خلبان ما کمتر نام برده شد. اثر سایر شهدا ملموس است و بهترین کار رئیس جمهور شهید ما واگذاری استقلال و پرسپولیس بود. اثرات شهید حسین امیرعبداللهیان هم در بحث دیپلماسی مشهود است. این خلبانان تنها افرادی هستند که کسی شاید کامل زحمات‌شان را ندیده است. با رنج و مرارت، ابزار کم و مشکلات ناشی از تحریم تمام جان خود را در آسمان‌ها به کار گرفتند. از همین جا به خانواده این بزرگ‌مردان ایران زمین تسلیت می‌گویم.
درویش درمورد اینکه آیا بودجه باشگاه برای فصل بعد مشخص شده است، گفت:
چند روز قبل با هیات مدیره بانک‌ها جلسه داشتیم. قول‌های خیلی خوبی بودند و ان‌شاءالله مشکلات را مرتفع می‌کنیم.
وی درخصوص تکلیف تمدید قرارداد با اوسمار، عنوان کرد: با او صحبت کرده‌ایم. به این کار بسیار نزدیک شده و سعی داریم در این هفته کار را نهایی کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا