اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

درویش: ای کاش مسوولان بدانند که این فوتبال چقدر می‌تواند حال دل همه را خوب کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ایرانی بودن خود را ثابت کردند و انشالله با قهرمانی، آرزوی حدود ۵۰ ساله را برآورده کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش درمورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: این پیروزی دلاور مردان فوتبال را به ملت ایران تبریک می‌گویم. ای کاش مسوولان بدانند که این فوتبال چقدر می‌تواند حال دل همه را خوب کند. اگر می‌شود حال مردم با این نتایج خوب شود، چرا همه دست به دست هم نمی‌دهند تا فرصت خوبی برای بازیکنان و تیم ملی ایجاد شود؟

وی ادامه داد: اگر آن روزی که قرار بود ما برویم به مسابقات برنامه‌ریزی می‌کردیم، بازی‌های تدارکاتی خوبی در اختیار تیم قرار می‌گرفت با خیال راحت می‌دانستیم که قهرمان می‌شویم. اگر امروز هم قهرمان شویم از عرق ایرانی بودن و همت بلند بازیکنان است وگرنه امکاناتی که در اختیار بازیکنان بود نسبت به سایر تیم‌ها محدود بود. بازیکنان ایرانی بودن خود را ثابت کردند و انشالله با قهرمانی، آرزوی حدود ۵۰ ساله را برآورده کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران منتظر خبرهای خوب از سوی باشگاه باشند یا خیر، تصریح کرد: قطعاً همه تلاش ما این است که بهترین خبرها را از پرسپولیس مخابره کنیم. شب گذشته از اردوی تدارکاتی برگشتند و همه از این شرایط رضایت داشتند. بعد از حدود ۵ سال توانستیم اردوی خارجی برای تیم ملی فراهم کنیم.

وی درخصوص تغییر زمان بازی با سپاهان، گفت: این باید طبق نظر اوسمار، سرمربی تیم انجام شود. اگر وی درخواست کند ما هم موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا