اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

درویش:مالکیت باشگاه در روزهای آینده حل می‌شود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تحت پوشش وزارت کار می‌رود.
به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت وگاز گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه سیل را به اهالی سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم. بازی خوبی بود. انسجام و هماهنگی خوبی بازیکنان از خودشان نشان دادند و سه چهار بازیکن جدید وارد تیم شدند و هرچه از زمان جذب شان می گذرد هماهنگ تر می شوند. امروز بردیم مسابقه را ولی بازهم یک پنالتی آشکار به سود ما گرفته نشد. یک گل هم زدیم که آفساید نبود. اگر بازی نزدیک تر بود موجب مشکلاتی برای تیم ما می شد و امیدوارم روزی این مشکلات مرتفع شود و بعد از پایان مسابقه از داوری گلایه مند نباشیم.
وی در مورد اینکه سازمان تامین اجتماعی گفته دولت بابت دیون خودش باشگاه را به این سازمان واگذار می کند گفت: این مسائل فراتر از باشگاه و هیات مدیره و مدیرعامل و حتی شاید فراتر از وزارت ورزش و یک وزارتخانه باشد و دولت تصمیم گیری می کند و بهتر از کسانی که این تصمیم رامی گیرند باید پاسخگو باشند و من در جریان آن نیستم و هنوز مشخص نشده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با وجود نتایج خوب تیم هواداران نگران بحث مالکیت باشگاه و حضور در آسیا هستند اظهار داشت: هم وزیر محترم وزارت ورزش و معاونین مسئولان فوتبال و مدیر جدید شرکت توسعه و تجهیز همه انسجام بسیار خوبی داشتند تا مشکلات برطرف شود از جمله بحث مالکیت است که وزیر محترم ورزش اعلام کردند بحث مالکیت به طور کامل مرتفع شده و پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال هم متعلق به جای دیگر است. حتی بحث استاندارد سازی ورزشگاه آزادی هم مطرح شد که رئیس محترم شرکت تجهیز عوامل را بسیج کرده بودند تا مجوزهای لازم را بگیرند و ظرف یکی دو روز آینده مدارک هم بارگذاری می شود.
درویش درمورد اینکه سه باشگاه عربستانی مالکیت مشترک دارند اما چرا فقط به پرسپولیس و استقلال ایراد می گیرند، گفت: این ها مسائلی است که فدراسیون فوتبال ما باید پاسخگو باشد. یک تیم باشگاهی که نمی تواند با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کند. ۴ سال است پول ما در کنفدراسیون مسدود است و مکاتبات زیادی داشتیم. برای این کار فقط باشگاه نمی تواند کارساز باشد و مسئولان فدراسیون باید کار کنند.
وی درمورد اینکه پول خود فدراسیون هم نمی‌دهند گفت: نباید بنشینیم که بگوییم نمی دهند به هر صورت باید عزم جدی کل مسئولینی مثل فدراسیون و وزارت اقتصاد و … باید پای کار باشند نه اینکه سال بعد بگویید پول فوتبال ایران چه شد
.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس تحت پوشش کدام وزارتخانه قرار خواهد گرفت، گفت: علی الظاهر تحت پوشش وزارت کار است. یقینا بحث مالکیت ظرف چند روز آینده حل می شود. ولی ما تصمیم گیر نیستیم که باشگاه به کجا می رود. خود وزیر محترم ورزش مصر به حل این دغدغه های هواداران هستند و همه بابت حذف استقلال از آسیا احساس مسئولیت کردند این مسایل مرتفع خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا