اخبار ورزشیورزش های رزمی

برگزاری جلسه رسمی اعضای هئیت ریئسه UWMAF

در جلسه رسمی اعضای هئیت ریئسه UWMAF که در روز یکشنبه ششم شهریور ماه ۱۴۰۱ بصورت آنلاین با مدیریت آقای امتیاز عبدالله کشور ایران میزبان برگزاری مسابقات کاپ آزاد جهانی و مسابقا قهرمانی آسیا برای رشته خای کاراته،کوبودو،فول کنتاکت ،کیوکوشین کای،جوجیتسو ،کیک بوکسینگ و دفاع شخصی شد زمان مرداد ماه ۱۴۰۲ مدیریت این مسابقات نیز بر عهده نصراله کاکاوند رئس بخش خاورمیانه و کشورهای اسلامی و نائب رئیس UWMAF و نماینده رسمی UWMAF در ایران بر عهده خواهد داشت.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از مازیار خویشوند مدیر روابط عمومی انجمن بین المللی اسپورت جوجیتسو کاراته، فدراسیون جهانی هنرهای رزمی (UWMAF) در واقع برای حمایت از کاراته به المپیک در سال ۱۹۸۲ در توکیو، ژاپن توسط Sosai Daikaku Chodoin، Late Kunio Tatsuno qnd Kaicho Imtiaz Abdulla ایجاد شد، و در سال ۲۰۱۴ پس از پایان مسابقات به UWMAF تغییر نام داد. تصمیم برای گنجاندن کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، که در سال ۲۰۲۱ میزبانی شد، کاراته به یکی از پنج رشته ورزشی تبدیل شد که به عنوان بخشی از دستور کار نمایندگی IOC تحت عنوان جهانی در نظر گرفته می شود. چهار ورزش دیگر عبارتند از اسکیت بورد، موج سواری، صخره نوردی و سافت بال و بیسبال پس از غیبت مجدداً گنجانده شد.
انگیزه ایجاد بدنه جهانی برای هنرهای رزمی توسط برخی از رهبران بسیار باتجربه و مشهور از نقاط مختلف جهان که تجربه عملی و سیاسی سالانه در مورد جنبش جهانی ورزش و به ویژه در مورد هنرهای رزمی داشتند، به دقت مورد بررسی قرار گرفت. تاکید بر این بود که هنرهای رزمی برای همه مردم جهان در دسترس قرار گیرد و نقطه شروع اتحاد همه هنرهای رزمی با تعصب در جهان در حال توسعه بود. امروزه UWMAF در بیش از ۱۱۰ کشور در ۴ قاره نمایندگی دارد و این قاره ها توسط شخصیت های برجسته ای هدایت می شوند که تجربه سالانه هنرهای رزمی فعال دارند و هنوز هم در توسعه هنرهای رزمی در کشورها، قاره ها و در UWMAF فعال هستند.
در طول ۹ سال گذشته UWMAF به سازمانی برای هنرهای رزمی جدی و متعهد و هنرمندان و کسانی که می خواهند هنر و ورزش را دنبال کنند تبدیل شده است. هدف ما بزرگ‌ترین نیست، فقط می‌خواهیم همه جوامع و مردم جهان به همه هنرهای رزمی دسترسی داشته باشند و همه هنرهای رزمی را با هم متحد و توسعه دهند، فرصت‌ها و برنامه‌هایی را برای مشارکت، ارتقا، توسعه و مشارکت بدون نیازهای معمول فراهم می‌کنیم. سیاست در سازمان های ما حاکم است. ما رویدادهای زیادی در آن داریم
سازمانی که همه رده های سنی و همه هنرهای رزمی برای شرکت در یک مسابقه زیر نظر یک سازمان متحد و در دور بازی می کنند.
رویدادها عبارتند از:
● مسابقات قهرمانی کشور
● مسابقات قهرمانی منطقه ای
● مسابقات قهرمانی قاره ای
● جام جهانی هر ۲ سال یکبار
● مسابقات جهانی هر دو سال یکبار
در سال ۲۰۲۳ UWMAF لیگ هنرهای رزمی حرفه‌ای خود را راه‌اندازی می‌کند، که یک مسابقه تیمی منحصر به فرد تمام هنرهای رزمی است که شامل تمام تکنیک‌های هنرهای رزمی می‌شود که به همه رزمی‌کاران اجازه می‌دهد تا شرکت کنند و به‌عنوان جنگجویان حرفه‌ای به کار بگیرند. بیشتر در این مورد در خبرنامه های آینده ما.
اولین جام جهانی به میزبانی فدراسیون هنرهای رزمی هند و متحد آسیا از ۲۰ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳ در دهلی نو هند برگزار می شود. هنرهای رزمی که برای مسابقه ارائه می شوند عبارتند از:
● کاراته – Shobu Sambon، Bogu، Full Contact
● کوبودو – همه سلاح‌های چینی، اوکیناوان، ژاپن
آنیس
● هنرهای رزمی چینی – تاولو، ساندا
● QwanKiDo
● جو جیتسو
● کیک بوکسینگ: – نیمه و فول کنتاکت
شیهان ویکی کاپو
رئیس اتحادیه هنرهای رزمی آسیایی واتساپ +۹۱۹۸۱۰۴۱۲۴۴۲
ایمیل: iukmfkravmaga@gmail.com
این رویداد همچنین دارای موارد زیر خواهد بود:
● دوره ها و امتحانات داوران و داوران

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا