اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درودگر: از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که حق فوتبال را به آن برگرداند

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که حق فوتبال را به آن برگرداند.

به گزارش پیشرو ورزش، صادق درودگر درمورد موضوع حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: صدا و سیما محدودیت دارد برای اینکه حق پخش باشگاه‌ها را بدهد و اگر این موضوع حل و فصل نشود باشگاه‌ها به صورت کلی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد. به این ترتیب لیگ ایران دیگر حرفه‌ای نخواهد بود.

وی ادامه داد: الان مجلس درحال نوشتن بودجه هفتم است. قطعاً دوستان باید محبت کنند و با توجه به مطالبات مردم در حوزه فوتبال و خدماتی که این رشته به کشور ارائه می‌کند بودجه‌ای پیش‌بینی کنند که به صداوسیما داده شود تا آنها هم بتوانند حق پخش را به باشگاه‌ها پرداخت کنند. فوتبال ما ورشکسته است، چون هیچ باشگاهی در آمد ثابتی از فوتبال ندارد و همه بودجه‌ها اسپانسری است و این موضوع در آینده فوتبال ما را از حضور در میدان‌های بین‌المللی محروم خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: درخواست من از مجلس شورای اسلامی و شخص قالیباف این است که در این زمینه اقدام عاجل کنند. باشگاه‌های ما هم قرار شد غیر از این صورتجلسه نامه‌های دیگری را هم برای مجلس شورای اسلامی و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کنند. این هشدار را می‌دهم که برای باشگاه‌های ما خطر وجود دارد و امیدوارم این امر را پیگیری کنند.

درودگر گفت: پیگیری مجلس و … به باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و وزارت ورزش و جوانان مربوط است. فکر می‌کنم که این موضوع بسیار مهم است و وزیر ورزش هم باید در این خصوص ما را حمایت کند تا بتوانیم در آوردگاه آسیا که النصر، رونالدو را به خدمت گرفته است قد علم کنیم. زمانی تیم دوم ایران در آسیا قهرمان می‌شد، اما حالا همه چیز به خطر افتاده است. استقلال و پاس در چه سال‌هایی قهرمان آسیا شدند و دیگر ندیدیم. باید به آن روزها بازگردیم.

وی افزود: اگر بیش از ۴۰ سال است که تیم المپیک ما شرایط خوبی ندارد به این دلیل است که فوتبال ما مریض است و بیماری اقتصادی و برنامه‌ریزی و ساختار و زیرساخت دارد و باید آنها را درمان کنیم. امروز مجلس شورای اسلامی باید حق فوتبال را به آن برگرداند. مبلغی را در خصوص حق پخش پیش‌بینی نکرده‌ایم، بلکه AFC و فیفا این موضوع را بررسی کرده‌اند و آن زمان اعلام کرده‌اند که حدود ۴۵۰ میلیون یورو ارزش لیگ ما برای حق پخش است؛ حالا ما این مبلغ را نخواستیم و چیزی که امکان‌پذیر بوده و منطقی است را پرداخت کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا